  • 11. Data: 2015-04-14 10:02:40
    Temat: Re: Jazda motocyklem bez prawa jazdy
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "marek" napisał

    > Od ok. 25 lat jeżdzę różnymi motocyklami bez uprawnień ..

    Jesteś dorosły, działasz na własne konto. Mi to wsio rybka..

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2015-04-14 10:09:34
    Od: NoFun <pawel29b@_NOSPAM_gmail.com>

    Panowie odpowie ktoś na moje pytanie?

    Czy weszły już w życie nowe przepisy?

  • 13. Data: 2015-04-14 11:16:11
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-04-13 17:59, marek pisze:

    > zwiazane bezsensowne śmierci uciekających motocyklistów

    Dla mnie to śmierć przestępcy, więc nie taka bezsensowna.

  • 14. Data: 2015-04-14 11:35:15
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ale ja żadnego zrozumienia tutaj nie szukam.
    > Napisałem tylko to co myslę.
    > Od ok. 25 lat jeżdzę różnymi motocyklami bez uprawnień .. i nigdy nie
    > miałem kontroli. Posiadam uprawnienia innych kategorii (B C D E T) i nie
    > sądzę że kategoria A jest mi do szczęścia potrzebna.
    > Chociaż czasem myślę że z ta kategorią czułbym sie pewniej na drodze jadąc
    > motocyklem, a co za tym idzie pozwalałbym sobie na różne wykroczenia.
    Więc zapytam po co inne uprawnienia?
    Zwłaszcza że 25lat temu zdanie A traktowane było dziecnnie łatwe.
    Co innego wyskoczyć dwa razy do roku po piwo,bo jakoś turystyki czy
    codziennego latania do pracy sobie nie wyobrażam.

    Tomek
    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem
    Ironhead Sidecar racer

  • 15. Data: 2015-04-14 11:38:04
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Dla mnie to śmierć przestępcy, więc nie taka bezsensowna.

    nie każdy kto jedzie bez uprawnień jest przestępcą

  • 16. Data: 2015-04-14 11:48:34
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Więc zapytam po co inne uprawnienia?

    też się nad tym zastanawiam :) wkońcu do prowadzenia pojazdu są potrzebne
    tylko kluczyki i umiejętności
    gdyż nie sądzę aby ktokolwiek wsiadł na motocykl nie mając wczesniej do
    czynienia z takim sprzetem w obawie o swoje zycie i zycie innych

    > Zwłaszcza że 25lat temu zdanie A traktowane było dziecnnie łatwe.
    > Co innego wyskoczyć dwa razy do roku po piwo,bo jakoś turystyki czy
    > codziennego latania do pracy sobie nie wyobrażam.

    W szkole kat. A nie robili... ale za to każdą inną kategorie.
    motocyklem jeżdzę praktycznie codziennie od kwietnia do września i
    objechałem praktycznie całą polskę od bieszczad po bałtyk i uważam że
    posiadam większe umiejętności niz nie jeden z kat. A

  • 17. Data: 2015-04-14 12:14:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-14 o 11:48, marek pisze:

> [...]
    > objechałem praktycznie całą polskę od bieszczad po bałtyk i uważam że
    > posiadam większe umiejętności niz nie jeden z kat. A

    wow, ale jestes zajebisty !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 18. Data: 2015-04-14 12:22:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 13 Apr 2015 17:59:31 +0200
    "marek" <v...@p...fm> wrote:

    > no to teraz zaczn? się ucieczki na całego przed policj?, oraz możliwe
    > z tym zwiazane bezsensowne ?mierci uciekaj?cych motocyklistów

    Jakoś zupełnie mi ich nie żal.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 19. Data: 2015-04-14 12:25:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 13 Apr 2015 17:18:16 +0000 (UTC)
    NoFun <pawel29b@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    > Podsumowując kiedy wchodzą nowe przepisy?

    Jak przejdą całą ścieżkę legislacyjną. Używanie Google naprawdę nie
    boli.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 20. Data: 2015-04-14 14:32:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > objechałem praktycznie całą polskę od bieszczad po bałtyk i uważam że
    > posiadam większe umiejętności niz nie jeden z kat. A

    Co stoi na przeszkodzie, żeby zalegalizować swoje wysokie umiejętności?
    To przecież będzie moment. Kilka jazd i już możesz się zgłosić na egzamin.

    --
    MN