  • 1. Data: 2011-08-30 16:17:44
    Temat: Jazdy po torze Lublin 3-4.09
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Zapraszamy na jazdę po TORZE LUBLIN

    03 września 2011 - SOBOTA
    I TURA w godzinach 10.00 - 15.00 ( w przypadku zainteresowania możliwość
    przedłużenia czasu jazd - w cenie )

    04 września 2011 - NIEDZIELA
    I TURA w godzinach 10.00 - 15.00 ( w przypadku zainteresowania możliwość
    przedłużenia czasu jazd - w cenie )

    UWAGA PROMOCJA CENOWA !!!

    Za wjazd płacimy od 40-80 zł w zależności od ilości motocykli na torze( w
    cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecności i
    ilości motocykli na adres : a...@o...pl
    Dla członków MOTO-SEKCJI z województwa lubelskiego oczywiście RABAT w
    wysokości 50 % ! ! !
    UWAGA: możliwość zmiany konfiguracji toru ( większe prędkości, szybsze
    łuki ) po uzgodnieniu z uczestnikami ...

    OSTATNIE WEEKENDOWE JAZDY W TYM ROKU !!!

    W razie niejasności tel do mnie 501 11 88 22

    Foty z jazd po torze są zawsze na forum moto-sekcja.pl pod data jazd

    PAMIĘTAJCIE , ŻEBY NIE WIERZYĆ POGODYNKOM, BO U NAS ZAWSZE JEST DOBRA POGODA
    DO JAZDY !!!

    Korzystac poki sie da

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-08-30 16:47:36
    Temat: Re: Jazdy po torze Lublin 3-4.09
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-30 18:17, Tytus z domQ pisze:

    > Korzystac poki sie da

    Trauma Ci przeszla - wybierasz sie ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-08-30 17:03:05
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    Trauma Ci przeszla - wybierasz sie ? :)

    Lublin to mientka gra - ja sie czterokolowym harlejem na krym wybieram.
    Bede Wam dopingowal z Kercza

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-08-30 19:07:43
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Korzystac poki sie da

    A czy takie jazdy są organizowane na torze w Radomiu(chyba jest taki)?

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 5. Data: 2011-08-30 20:06:46
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-30 21:07, Songoku pisze:

    > A czy takie jazdy są organizowane na torze w Radomiu(chyba jest taki)?

    Sa
    Jazdy sa w piatki i poniedzialki - tansze chyba 60 zl za ture
    sob- niedz 140 zl

    Z tym ze tor Radom jest znacznie mniejszy - prawie 600 m krotszy
    i ciasniejszy - na + ma lepsza nawierzchnie

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-08-31 03:47:28
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Norbi"
    na + ma lepsza nawierzchnie

    i spore oplaty w razie wywrotki...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-08-31 07:45:04
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 08/31/11 05:47, Tytus z domQ wrote:
    > i spore oplaty w razie wywrotki...

    Możesz rozwinąć?

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 8. Data: 2011-08-31 11:41:21
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 243 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > Możesz rozwinąć?

    Właśnie, właśnie rozwiń.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 9. Data: 2011-08-31 12:57:06
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "duddits"
    Możesz rozwinąć?

    Jak wiesc gminna niesie - wjezdzajac na Radom podpisuje sie zobowiazanie do
    usuniecia ew powstralych szkod - przez pewien czas motocykle mialy zakaz bo
    a to ktos spalil gume na nowym asfalcie a to ktos go porysowal setami.
    Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia
    nawierzchni...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-08-31 14:10:59
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 08/31/11 14:57, Tytus z domQ wrote:
> [...]
    > do usuniecia ew powstralych szkod - przez pewien czas motocykle mialy
    > zakaz bo a to ktos spalil gume na nowym asfalcie a to ktos go porysowal

    Nienajlepiej to o mnie świadczy, ale nie pamiętam co było w tych
    oświadczeniach, natomiast rysowanie podnóżkami (niezbyt mocne, fakt) to
    tam standard. Nikt nie zawracał tym sobie głowy.

    > Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia
    > nawierzchni...

    Widziałem tam dwa upadki, które powiedzmy, można zaliczyć do efektownych
    (znaczy iskry, coś tam odleciało, itp.), ale na pewno nikt z obsługi nie
    robił z tego powodu trudności.

    Ponieważ z tego co wiem Automobilklub Radomski planuje rozbudowę toru to
    wydaje mi się, że ktoś tam w końcu doszedł do wniosku, że pecunia to nie
    omlet i przymyka oko na takie sprawy.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach