  • 1. Data: 2011-08-29 12:06:33
    Temat: Serce rosnie ;]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    jestem pod wielkim wrazeniem...
    moze wracaja dobre (pod tym wzgledem, czasy?)
    otoz:
    popoludniem pozniejszym wczoraj (niedziela)
    zatrzymalem sie na poboczu celem wykonania
    polaczenia gsm.
    jakiez zdziwienie moje bylo kiedy w dosc krotkim odstepie czasu
    zatrzymaly sie 2 maszyny z zapytaniem czy mam jakis problem i moze pomoc?
    wiem, ze trasa dosc popularna i jeszcze duzo osob pewnie wracalo z
    Lublina czy Kazimierza - jednak taki "natlok" uprzejmosci
    nie spotkal mnie od marca czy kwietnia.

    ps.
    zatrzymal sie takze kolega puszkarz (co wiecej: zatrzymal sie, wysiadl
    i podszedl z pytaniem)

    ps2
    odpowiadajac z gorki zlosliwcom i przesmiewcom - tak, ja sie zatrzymuje;]
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-08-29 12:09:06
    Temat: Re: Serce rosnie ;]
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:06, sowa pisze:
    > witam,

    czesc!

    > zatrzymalem sie na poboczu celem wykonania
    > polaczenia gsm.
    > jakiez zdziwienie moje bylo kiedy w dosc krotkim odstepie czasu
    > zatrzymaly sie 2 maszyny z zapytaniem czy mam jakis problem i moze pomoc?

    Ale jebles im chociaz z liscia ze Ci przeszkadzaja w rozmowie geesem czy
    zachowales sie jak ostatni lemur i pozwoliles im bezkarnie marnowac Twoj
    czas ?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-08-29 12:15:26
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    > Ale jebles im chociaz z liscia ze Ci przeszkadzaja w rozmowie geesem czy
    > zachowales sie jak ostatni lemur i pozwoliles im bezkarnie marnowac Twoj
    > czas ?

    <rotfl>
    lemurowej dupy dalem....
    sorrrryyyyy...
    zjebalem wizerunek?;)
    moze nie tak do konca, co? powiedz, ze da sie cos zrobic, uratowac?

    :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-08-29 12:38:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:15, sowa pisze:

    > zjebalem wizerunek?;)

    troche tak

    > moze nie tak do konca, co? powiedz, ze da sie cos zrobic, uratowac?

    Zgwalc staruszke w ciazy, przebiegajaca przez pasy, z dzieckiem na reku
    i odzyskasz ristekp.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-08-29 12:45:04
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    > Zgwalc staruszke w ciazy, przebiegajaca przez pasy, z dzieckiem na reku

    uffff...
    dobrze, ze nie o polnocy na rozstajnych drogach obwiazany czarnym kotem :))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-08-29 12:46:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-08-29 14:06, sowa pisze:

    > ps.
    > zatrzymal sie takze kolega puszkarz (co wiecej: zatrzymal sie, wysiadl
    > i podszedl z pytaniem)

    Odepnij ten sztuczny biust i wtedy zobaczymy...

    KJ

  • 7. Data: 2011-08-29 12:47:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:45, sowa pisze:

    > dobrze, ze nie o polnocy na rozstajnych drogach obwiazany czarnym kotem :))

    Sluchaj, to jest Twoj kotek i mozesz go pukac kiedy Ci sie podoba, nie
    musisz chodzic na rozstaje drog.....

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2011-08-29 12:56:23
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > Sluchaj, to jest Twoj kotek i mozesz go pukac kiedy Ci sie podoba, nie
    > musisz chodzic na rozstaje drog.....

    Gorzej jak ktos doniesie do TOZ

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-08-29 13:32:18
    Od: Andrzej <...@...s>

    Miałem podobną sytuację 4 lata temu z tym że trochę z innej przyczyny
    mój motocykl stanął. Brakło mi benzyny i pchałem go przez 2 km do
    najbliższej stacji benzynowej poboczem. Wśród kilku motocyklistów którzy
    mnie wymijali dwóch się zatrzymało i pytało czy nie potrzebuję pomocy i
    co się stało. Sytuacja mnie mile zaskoczyła wtedy i do dziś ją wspominam.

  • 10. Data: 2011-08-29 13:59:07
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 14:46, KJ Siła Słów pisze:

    > Odepnij ten sztuczny biust i wtedy zobaczymy...

    dupatam,
    lubie swoje cycki i jestem z nimi zwiazany... emocjonalnie;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa