  • 1. Data: 2012-09-05 19:41:00
    Temat: Jeden numer u dwóch operatorów jednoczesnie
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Mam ciekawy przypadek, pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło a
    przenosiłem już kilkanaście numerów.

    Numer był przenoszony z Plusa do PLAY i dzisiaj został aktywowany w PLAY-u.
    Myślałem że tak jak zawsze stara karta SIM z Plusa przestanie być aktywna
    ale okazało się że mam teraz ten sam numer w obu sieciach. Z tym że jak do
    mnie dzwonią z Plusa lub z sieci które korzystają z plusa np. mBank mobile,
    FreeM itp. to dzwoni telefon z karta z Plusa, a z pozostałych sieci
    testowane z PLAY, Orange, T-Mobile, wRodzinie to dzwoni telefon z kartą z
    PLAY.

    Chyba coś Plus skopał przy przenoszeniu numeru i u siebie nie wyłączył
    numeru i wszystko z jego sieci ląduje ciągle na starą kartę.

    Pozdrawiam
    Damian