  • 1. Data: 2012-11-05 11:41:15
    Temat: Jestem wróżką...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło zaledwie tylu.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-05 13:04:05
    Temat: Re: Jestem wróżką...
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 11:41, anacron pisze:
    > Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    > polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło zaledwie tylu.

    Tak jest! Właśnie słucham w radiu.

  • 3. Data: 2012-11-05 13:12:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-05 11:41, anacron pisze:
    > Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    > polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło zaledwie tylu.

    A podasz zwycięskie nr lotto z najbliższego losowania?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-11-05 14:39:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 13:04, onarjusz pisze:

    > Tak jest! Właśnie słucham w radiu.

    Ja już też usłyszałem, zresztą jak się spodziewałem mowa także była o
    brawurze i 2000 ludzi po alkoholu z czego pewnie większość z nich
    mogłaby spokojnie jechać po drodze w takim kraju jak np. Łotwa (gdzie
    dopuszczają o ile pamiętam 0,4). Natomiast ani słowa o zabranych DR, a
    sam tego dnia widziałem tabuny ludzi jadących z jednocześnie świecącymi
    się światłami mijania i dziennymi (z allegro).

  • 5. Data: 2012-11-05 14:40:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 13:12, Lewis pisze:
    > A podasz zwycięskie nr lotto z najbliższego losowania?

    Niestety moje proroctwa nie obejmują loterii... :/

  • 6. Data: 2012-11-05 15:03:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-05, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > sam tego dnia widziałem tabuny ludzi jadących z jednocześnie świecącymi
    > się światłami mijania i dziennymi (z allegro).

    Najlepsze to sa oszolomy ktorym swieca sie wsteczne, zatrzymujesz takiego,
    mowisz mi a on "wiem" i pojechal w pizdu... Bo tak ciezko wyjac zarowki...
    W miescie to pol biedy ale w trasie moze byc gorzej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-11-05 15:08:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    [...]

    Straszne zagrożenie...

    > Najlepsze to sa oszolomy ktorym swieca sie wsteczne, zatrzymujesz takiego,

    Ilu ich spotkaleś w ciągu roku, że Ci się liczba mnoga z tego zrobiła?

    > mowisz mi a on "wiem" i pojechal w pizdu... Bo tak ciezko wyjac zarowki...
    > W miescie to pol biedy ale w trasie moze byc gorzej.

    A jak wyjąć żarówkę świateł drogowych w motocyklach? Bo innej metody
    na poskromienie oślepiania nie widzę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-11-05 15:10:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Straszne zagrożenie...

    Spora część tej chińszczyzny nocą zwyczajnie oślepia.

  • 9. Data: 2012-11-05 15:15:12
    Od: tÎż

    anacron wrote:

    > Spora część tej chińszczyzny nocą zwyczajnie oślepia.

    DRL-e Cię oślepiają? I to te chujowe, tanie? Może idź do okulisty?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-11-05 15:19:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 15:15, t? pisze:

    > DRL-e Cię oślepiają? I to te chujowe, tanie? Może idź do okulisty?

    Niektóre tak. Są takie których to prawie nie widać w dzień i są takie
    oczojebne oślepiające w nocy. Tak czy siak nie mogą się świecić razem z
    mijania/drogowymi.