  • 1. Data: 2012-11-05 23:54:13
    Temat: lakierowanie - kiedy rezygnujecie
    Od: Ra <r...@n...gazeta.pl>

    Kiedy rezygnujecie z lakierowania auta ? takich młodszych typu 2-3 lata
    Niektórzy kupują auta bezawaryjne, albo które mało palą ale niektórzy
    takie które im się podobają np czerwona alfa ;) Dbałem, uważałem,
    woskowałem ale 1 lakierowanie wynikło z mojej rutyny w garażu podziemnym
    - zawadziłem nadkolem o krawędź ściany
    Teraz jakiś koleś zawadził o drugie nadkole ale tym razem tj błotnik i
    widać czarny plastik vel jego gume. Droga osiedlowa więc nawet jakby nie
    uciekł to sprawa cywilna. Już miałem jechać po świętach polakierować
    kiedy zobaczyłem że przód mi ktoś obrysował i też widać czarny plastik.
    No i chyba mija sie się z celem dalsze lakierowanie, i tak pewnie
    jeszcze ktoś mi drzwi obije

  • 2. Data: 2012-11-06 00:04:16
    Temat: Re: lakierowanie - kiedy rezygnujecie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ra pisze tak:

    > Kiedy rezygnujecie z lakierowania auta ?

    finansowo czy zmęczeniowo?

    gdybym miał garaż i kompresor to nigdy.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-11-06 00:23:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 23:54, Ra pisze:
    > Kiedy rezygnujecie z lakierowania auta ? takich młodszych typu 2-3 lata

    Nie lakieruję. To tylko auto. Jak nie ma wgnieceń, pęknięć a jest tylko
    rysa to nie lakieruję.

  • 4. Data: 2012-11-06 08:06:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 23:54, Ra pisze:

    > Teraz jakiś koleś zawadził o drugie nadkole ale tym razem tj błotnik i
    > widać czarny plastik vel jego gume. Droga osiedlowa więc nawet jakby nie
    > uciekł to sprawa cywilna.

    Możesz napisać coś więcej o tej sprawie cywilnej? Policja umywa ręce?
    Dlaczego?

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-11-06 08:21:24
    Od: marsel <marcin@pl>

    Dopóki nie ma wpływu na prędkość i spalanie to nie ma sensu lakierować. ;)

  • 6. Data: 2012-11-06 09:54:18
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.11.2012 23:54, Ra wrote:
> [...]
    > kiedy zobaczyłem że przód mi ktoś obrysował i też widać czarny plastik.
    > No i chyba mija sie się z celem dalsze lakierowanie, i tak pewnie

    Ja lakieruje srednio co 2 lata jak ilosc rys i otarc zaczyna dominowac
    nad kolorem ;) Takie sa realia jak sie parkuje na ulicy, pod blokiem,
    marketep etc.
    Oczywiscie samemu bo bym zbankrutowal.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2012-11-06 13:14:50
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-06 09:54, Marek pisze:

    > Ja lakieruje srednio co 2 lata jak ilosc rys i otarc zaczyna dominowac
    > nad kolorem ;) Takie sa realia jak sie parkuje na ulicy, pod blokiem,
    > marketep etc.
    > Oczywiscie samemu bo bym zbankrutowal.

    ja lakieruję po stłuczce nie z mojej winy ;)
    a przeglądając ogłoszenia doszedłem do wniosku że nawet 10-letnie auta
    mają idealny lakier i tylko w moich rękach dostają nagle rys czy
    odprysków (podobnie z przebiegiem- patrząc na przebiegi w innych autach-
    dziennie powinienem mijać w trasie max kilka samochodów), pecha też mam
    niezłego bo prawie w każdym aucie zmieniam przednią szybę - pęknięcia od
    kamyczków.

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-11-06 21:27:50
    Od: Ra <r...@n...gazeta.pl>

    W dniu 2012-11-06 08:06, Marcin N pisze:

    > Możesz napisać coś więcej o tej sprawie cywilnej? Policja umywa ręce?
    > Dlaczego?

    zamknięte osiedle - droga nie publiczna

  • 9. Data: 2012-11-07 09:35:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-06 21:27, Ra pisze:
    > zamknięte osiedle - droga nie publiczna
    A od kiedy OC działa tylko na drogach publicznych?

    Maciek

  • 10. Data: 2012-11-07 14:53:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Nov 2012, Maciek wrote:

    > A od kiedy OC działa tylko na drogach publicznych?

    Ale pytanie "dlaczego" chyba dotyczyło umywania rąk przez policję.

    pzdr, Gotfryd