  • 1. Data: 2002-04-22 21:06:34
    Temat: Jeszcze nowsze ceny neostrady!!!
    Od: m...@N...neostrada.pl (Michal Juda)

    oto wyniki najnowszego wycieku z tepsa !!!
    jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!
    http://q3arena.fpp.pl/qcep/neo/TP3.gif

    szok

    pzdrr
    banan

    -----------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 2. Data: 2002-04-22 22:27:33
    Temat: Re: Jeszcze nowsze ceny neostrady!!!
    Od: "Mark" <t...@p...gazeta.pl>

    "Michal Juda" <m...@N...neostrada.pl> napisał(a) w
    wiadomości news:3cc477c2.2661771@news.tpi.pl
    > oto wyniki najnowszego wycieku z tepsa !!!
    > jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    > nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!
    > http://q3arena.fpp.pl/qcep/neo/TP3.gif
    W to już na pewno nie uwierzę.
    Czy to ma być spóźniony prima aprilis?
    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 3. Data: 2002-04-22 22:27:40
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>
    napisał:3...@n...tpi.pl...
    > oto wyniki najnowszego wycieku z tepsa !!!
    > jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    > nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!
    > http://q3arena.fpp.pl/qcep/neo/TP3.gif

    Ech, marzyciele...

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 4. Data: 2002-04-22 22:27:42
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    > nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!

    Moge ci tam wstawic 5 pln jak chcesz :))

    Hazan

  • 5. Data: 2002-04-23 02:09:47
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Użytkownik <m...@N...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    > jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    > nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!

    http://www.pc.com.pl/news.asp?NewsID=10681

    koniec szoku?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2002-04-23 20:33:49
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Michal Juda" <m...@N...neostrada.pl> wrote in message
    > oto wyniki najnowszego wycieku z tepsa !!!
    > jestem zszokowany, ale wysoko postawione osoby z tpsa to potwirdzily
    > nie uwierzycie dopoki nie zobaczycie !!!
    > http://q3arena.fpp.pl/qcep/neo/TP3.gif

    co, 1m taniej niz 512k ? hehe bzdury!

  • 7. Data: 2002-04-23 20:34:05
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Jedno słowo LIPA

  • 8. Data: 2002-04-23 20:36:16
    Od: "bigos" <s...@i...pl>

    wiadomości news:aa23kk$a0k$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik <m...@N...neostrada.pl> wrote:

    Powiem CI tyle. NIe obraz sie ale jestes malo doswiadczony. Mialem ten
    cennik w rece. Nawet w domu. MOglem zeskanowac ale i tak znajda sie debilie
    i nieuwierza. ALe no coz.
    PS zeby niebylo cennik dostelem w oddziale TPSA
    pozdr
    bigOS

  • 9. Data: 2002-04-23 21:46:21
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "bigos" <s...@i...pl> wrote in message

    > Powiem CI tyle. NIe obraz sie ale jestes malo doswiadczony.

    Nie obraz sie, ale raczej nie przemyslales nawet tego o czym mowa. Nikt ci
    2Mbps za 100zl/m-c nie da, nie ma najmniejszych szans.

    >Mialem ten cennik w rece.

    Jakby to niedelikatnie powiedziec - na papier toaletowy sie pewnie nie
    nadaje, bo za sztywny papier ;)
    Czyli zaden z niego pozytek.

    > PS zeby niebylo cennik dostelem w oddziale TPSA

    Toner w drukarce sie wyczerpywal, i jedynka na poczatku kwoty sie nie
    wydrukowala...

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 10. Data: 2002-04-24 01:41:47
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> wrote:

> [...]
    > debilie i nieuwierza. ALe no coz.
    > PS zeby niebylo cennik dostelem w oddziale TPSA

    Nie obraź się, ale ktoś się zabawił i zrobił sobie z Ciebie idiotę.
    Zresztą pewnie nie pierwszy raz.

    --
    Tomek