  • 11. Data: 2002-04-24 01:46:41
    Temat: Re: Jeszcze nowsze ceny neostrady!!!
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2002 21:46:21 +0000 (UTC), "Jackobi"
    <j...@a...waw.pl> napisał(a):

    >Toner w drukarce sie wyczerpywal, i jedynka na poczatku kwoty sie nie
    >wydrukowala...

    I siodemka :) A co dziwne w ostatniej kolumnie zamiast siodemki
    wydrukowalo sie zero, jak to wyjasnisz? :-))

    Pozdrawiam
    TeDe
    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.prv.pl

  • 12. Data: 2002-04-24 11:11:45
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    Jackobi shared his/her HDD contents:

    > Toner w drukarce sie wyczerpywal, i jedynka na poczatku kwoty sie
    > nie wydrukowala...

    chyba zero na koncu :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 13. Data: 2002-04-24 11:12:09
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Powiem CI tyle. NIe obraz sie ale jestes malo doswiadczony. Mialem ten
    >cennik w rece. Nawet w domu. MOglem zeskanowac ale i tak znajda sie debilie
    >i nieuwierza. ALe no coz.
    >PS zeby niebylo cennik dostelem w oddziale TPSA
    >pozdr

    Chcesz sie zalozyc? :PPP

    januszek

  • 14. Data: 2002-04-24 14:50:39
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Jackobi wrote:

    >Toner w drukarce sie wyczerpywal, i jedynka na poczatku kwoty sie nie
    >wydrukowala...

    ok panowie ja sobie na prawde tylko zarty robilem - pozatym
    chcialem pokazac ze taki sam cennik jak na klub.chip.pl/silver jest
    baaaaaardzo latwo zrobic a potem mowic ze sie go mialow rekach,
    kserowalo itp itd...
    nie mowie ze ten cennik gdzie za 512 jest 190 to falszywka - ale poki
    tpsa nie oglosi czegos to nie ma sensu sie tak ekscytowac - mozecie
    sie potem tylko rozczarowac a ten gosc od rzekomego cennika napisze
    posta o temacie ALE MI SIE ZART UDAL albo jednak zarzad tpsa nie
    zgodzil sie na nowy cennik wiec wszystko pozostaje tak jak bylo
    przedtem...

    pzdr
    m.juda

  • 15. Data: 2002-04-24 22:01:43
    Od: "bigos" <s...@i...pl>

    wiadomości news:aa4to8$g5u$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik <s...@i...pl> wrote:
    > >

    > Nie obraź się, ale ktoś się zabawił i zrobił sobie z Ciebie idiotę.
    > Zresztą pewnie nie pierwszy raz.

    Sam jestes idiota. Od 1 maja ceny neostrady za 512 to kolo 191 zl.
    Niemowilem oczywscie o tych 107zl za 2mb oczywscie.
    A cennik mialem ale i tak pewnie myslicie ze schize robie. Zreszta
    zadzwoncie na 800102102
    pozdr
    bigOS

  • 16. Data: 2002-04-25 13:32:57
    Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl>

    "bigos" <s...@i...pl> wrote in message
    > wiadomości news:aa4to8$g5u$1@news.tpi.pl...

    > Sam jestes idiota. Od 1 maja ceny neostrady za 512 to kolo 191 zl.
    [cut]

    A za 256?

    Saulo

  • 17. Data: 2002-04-25 15:17:20
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Wed, 24 Apr 2002 22:01:43 +0000 (UTC), "bigos"
    <s...@i...pl> napisał(a):

    >Od 1 maja ceny neostrady za 512 to kolo 191 zl.
    >Niemowilem oczywscie o tych 107zl za 2mb oczywscie.
    >A cennik mialem ale i tak pewnie myslicie ze schize robie. Zreszta
    >zadzwoncie na 800102102

    "France Telecom obniżył opłaty za korzystanie z usług szerokopasmowego
    dostępu do Internetu o około 17%. Obecnie miesięczna opłata ryczałtowa
    za korzystanie z linii ADSL o przepustowości 512/128 kb/s
    (wysyłanie/pobieranie danych) wynosi 25 euro (z VAT), czyli ok. 90 zł.

    Za kilka miesięcy France Telecom chce wprowadzić kolejną ofertę -
    dostęp ADSL z szybkością 128/64 kb/s za 20 euro, czyli równowartość 72
    zł.

    (...)

    Czy TPSA w najblizszym czasie planuje obiżkę cen neostady ? jak
    wiadomo France Telecom jest głównym udziałowcem TPSA, pomijam różnicę
    w zarobkach Polaków i Francuzów... "

    Całość na http://www.begin2.com.pl/~rcicho/njuz/index.php?arty
    kul=220

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 18. Data: 2002-04-25 17:36:56
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >A za 256?

    Za 256k beda Ci doplacac 20 zlotych. Raz w miesiacu bedziesz tylko
    musial zglosic sie do BOK na badania psychologiczne :P

    januszek

  • 19. Data: 2002-04-26 13:10:44
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Za kilka miesięcy France Telecom chce wprowadzić kolejną ofertę -
    > dostęp ADSL z szybkością 128/64 kb/s za 20 euro, czyli równowartość 72

    Mocno to dziwne, zważywszy na obecne problemy finansowe FT.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 20. Data: 2002-04-26 16:33:29
    Od: "Michael Kozina" <m...@p...pl>

    > Mocno to dziwne, zważywszy na obecne problemy finansowe FT.

    Moze licza na to, ze znaczaco powieksza baze kliencka. Wiekszy obrot -->
    wiekszy zysk...

    Mike