  • 1. Data: 2010-05-14 14:18:25
    Temat: [KR, SK] Ostrzeżenie o gwałtownych opadach przez weekend
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    http://www.pogodynka.pl/ostrzezenia.php

    Na południu w zasadzie pada codziennie od 1 maja ...

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-05-14 16:37:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 14 May 2010 14:18:25 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Na południu w zasadzie pada codziennie od 1 maja ...

    Potwierdzam niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-05-14 17:25:32
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:
    > http://www.pogodynka.pl/ostrzezenia.php
    >
    > Na południu w zasadzie pada codziennie od 1 maja ...
    Potwierdzam, ze leje z przerwami od klikunastu dni + prawie codziennie
    jakas wieksza lub mniejsza burza a w okolicach B.Bialej maly grad padal
    jakies 2 moze 3 dni temu :-( Osobiscie mam juz dosc zimy, zimna, śniegu,
    wody i chlapy - gdzie to ciepelko wakacje juz niedaleko. Jedyny plus to
    taki tej pogody, ze codziennie jest auto myte :-)
    http://www.tvn24.pl/2336028,28385,0,0,1,wideo.html
    http://www.youtube.com/watch?v=ugUQni7ZCSA
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-05-14 17:28:39
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    i jeszcze dla zobrazowania sytuacji jeden link:
    http://www.youtube.com/watch?v=msYc0x8s2OA

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-05-14 22:28:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2010 17:25:32 +0200, Gabriel'Varius' wrote:
    >Potwierdzam, ze leje z przerwami od klikunastu dni + prawie codziennie
    >jakas wieksza lub mniejsza burza a w okolicach B.Bialej

    Na ktorym poludniu ?
    Moze wreszcie Warszawe zaleje, byle nie w dorzeczu Odry :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-05-14 23:36:51
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Moze wreszcie Warszawe zaleje, byle nie w dorzeczu Odry :-)

    Mówisz i masz - pierwsze od góry:
    http://www.pogodynka.pl/ostrzezeniahydro.php

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-05-15 15:38:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Na ktorym poludniu ?
    > Moze wreszcie Warszawe zaleje, byle nie w dorzeczu Odry :-)
    Czyli cos jak w tym zarcie:
    "Warszawiak, Ślązak i Kaszub pojechali na wczasy do Egiptu. Gdy płynęli
    łódką, wyłowili z wody gliniany dzban z dziwną pieczęcią. Po chwili
    złamali tę pieczęć i z dzbana wyleciał Dżinn.
    - Uwolniliście mnie, spełnię wasze trzy życzenia. Po jednym na każdego.
    Kaszub:
    - Ja tak kocham Kaszuby... Niech zawsze woda w jeziorach będzie czysta,
    ryb będzie pod dostatkiem, a turyści niech będą porządni i bogaci.
    Dżinn:
    - Nudnawe życzenie, ale jak chcesz. Zrobione.
    Warszawiak:
    - Wybuduj dookoła Warszawy ogromny mur, żeby odgrodzić moje miasto od
    reszty tego zacofanego kraju i żeby żadni wsiowi mi tu nie przyjeżdżali.
    Dżinn:
    - OK. Zrobione. Teraz ty - Dżinn zwraca się do Ślązaka.
    Slązak:
    - Powiedz mi coś więcej o tym murze wokół Warszawy.
    - No, otacza całe miasto, jest betonowy, wysoki na kilometr i szeroki na
    trzy kilometry u podstawy. Mysz się nie prześlizgnie.
    Slązak:
    - Dobra. Nalej wody do pełna"
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-05-15 16:43:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 15:38:42 +0200, Gabriel'Varius' wrote:

    >Czyli cos jak w tym zarcie:

    Dobrze by im zrobilo gdyby tez doswiadczyli :-)

    Niestety wyjdzie odwrotnie - do Opola dwie czerowone fale sie zblizaja
    http://www.pogodynka.pl/hydro.php

    J.