  • 1. Data: 2010-05-14 13:27:01
    Temat: Sprzęgło - pudełko LUK a w środku Valeo - co jest grane?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Czytałem trochę że się zdaża LUK na zewnątrz, w środku Sachs itp.
    Czy to normalne?
    Na tarczy i docisku do Laguny II jest Valeo.
    Nie ma nigdzie numerów LUK'a na elementach, są tylko takie małe podłuzne
    nalkejeczki z napisem
    "Schaeffler AAM Germany" co sugeruje LUK/INA/FAG

    Tak ma być czy w konia sprzedawca robi?

    Niby mówia LUK lepsze, ale to i tak do benzynki dla spokojnej jazdy
    kobietki.

    Mimo wszystko chodzi o fakt. Czy LUK to tylko pakowacz?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-05-14 14:10:49
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czytałem trochę że się zdaża LUK na zewnątrz, w środku Sachs itp.
    > Czy to normalne?

    tak bywa, nie wiem jak te firmy są powiązane ale generalnie kupuje się
    pudełko a w środku to już różne rzeczy bywają,
    zdarzały mi się w pudełkach Sachsa tarcze regenerowane :/ oczywiście
    wszystko oficjalne, z hurtowni, fabrycznie pakowane,

    > Tak ma być czy w konia sprzedawca robi?

    nie przypuszczam, to efekt tzw. globalizacji,

    brat

  • 3. Data: 2010-05-14 14:34:06
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na tarczy i docisku do Laguny II jest Valeo.
    > Nie ma nigdzie numerów LUK'a na elementach, są tylko takie małe podłuzne

    :) fajnie.
    ciekawe w takim razie czy wogole warto zastanawiac sie nad producentem przy
    zakupie elementow zawieszenia, sprzegiel itp;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2010-05-14 16:13:42
    Od: "tor" <t...@t...pl>

    > Czytałem trochę że się zdaża LUK na zewnątrz, w środku Sachs itp.
    > Czy to normalne?

    Miałem podobnie z amortyzatorami. Kupiłem swego czasu Cofap, a pudełku były
    amorki Sachs , a obok naklejka cofap ;) . Cofap widocznie dał tylko marke i
    tyle ;)
    Pozatym sie nie przejmuj. Produkty Valeo idą do lagun na pierwszy montaż.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2010-05-14 18:28:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > :) fajnie.
    > ciekawe w takim razie czy wogole warto zastanawiac sie nad producentem
    > przy zakupie elementow zawieszenia, sprzegiel itp;)

    No zawieszenie to tak
    TRW wytzrymało prawie 20tys na moich dziurawych Wałbrzyskich drogach
    FAST zaczęło stukać po 2 tysiącach.
    Teraz raczej Vema\Febi Bilstein jak troczę taniej albo spowrotem TRW

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 6. Data: 2010-05-14 19:11:41
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    > FAST zaczęło stukać po 2 tysiącach.
    > Teraz raczej Vema\Febi Bilstein jak troczę taniej albo spowrotem TRW

    ciekaw jestem jak ci sie vema sprawdzi, bo opinie iod sprzedawcow wmiare
    dobre, a ceny konkurencyjne. chociaż .... czy warto sie zastanawiac czy
    kupic np koncowke drazka vema za 50 zl a trw za 70?
    no ale przy jakims wahaczu to cena moze sie roznic już o 100 zl na
    elemencie, wiec... warto tutaj już;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-05-14 19:42:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > kupic np koncowke drazka vema za 50 zl a trw za 70?
    > no ale przy jakims wahaczu to cena moze sie roznic już o 100 zl na

    Jak będę miał dopłacić 20zł dopłacę
    Ale jak róznica 100zł się robi na sztuce to kurde...
    Miałem na dole OCAP z jednej strony i TRW z drugiej (jakoś tak wyszło).
    Wytrzymał prawie tyle co TRW. Zaczął pukać pierwszy ale i tak oba potem na
    raz wymieniałem.
    Nie wiem jak górne OCAP się spisują bo miałem tylko TRW oraz teraz test z
    FAST (naprawdę FAST szybko trzeba znowu je wymieniać, katastrofa).
    Ciekawe że w IC OCAP jest droższe od TRW.
    hmm.. górne jednak TRW wezme ;)

    --
    Irokez
    AR156 2.4JTD

  • 8. Data: 2010-05-14 20:27:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    tor pisze:

    > Pozatym sie nie przejmuj. Produkty Valeo idą do lagun na pierwszy montaż.

    Ja bym nie bral Valeo. Ostatnio mocno podupadli na jakosci.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-05-14 20:52:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja bym nie bral Valeo. Ostatnio mocno podupadli na jakosci.

    Ale jak to zrobić?
    Tak przeglądam aledrogo i nawet tutaj jakas inna aukcja, pudło LUK a tarcza
    Valeo
    http://www.allegro.pl/item1030354663.html

    Czyli trzeba by otworzyć przed zakupem, przez neta to ciężko.
    Zresztą do Laguny benzyny niewiele jest do wyboru.
    Do spokojnej jazdy raczej Valeo wystarczy.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-05-14 21:32:33
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-14 13:27, Irokez wrote:

    > Mimo wszystko chodzi o fakt. Czy LUK to tylko pakowacz?
    >
    > Pozdrawiam.

    ale przecież LUK nie jest producentem tylko z tego co pamiętam
    regeneruje produkty innych firm i sprzedaje w swoim pudełku. Poprawcie
    mnie jeśli się mylę.

    Kupiłem ostatnio sprzęgiełko SACHS na allegro i był to oryginalny Sachs/