  • 1. Data: 2003-12-31 12:03:45
    Temat: KaZaA
    Od: "daro" <d...@p...onet.pl>

    Cześć!!

    Zainstalowałem wczoraj nową KaZę 2.6 i nie mogę nic ściągnąć, zresztą od
    jakiegoś czasu starą KaZą też już nie mogłem nic ściągać. Pojawia się tekst
    zamiast "Conecting" to "More sources needed" i nic się nie ściąga. Natomiast
    wyszukuje wszystko co mu wpiszę. Czy może ktoś z was miał już wcześniej taki
    problem. Proszę o pomoc!! :)))

  • 2. Data: 2003-12-31 12:05:13
    Temat: Re: KaZaA
    Od: "daro" <d...@p...onet.pl>

    Aha jeszcze podam mój nr GG 4086083. Cześć

  • 3. Data: 2003-12-31 13:06:51
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec daro naskrobał na ścianie:

    > Aha jeszcze podam mój nr GG 4086083. Cześć

    I nawet w ten dzien takie prowokacje :)
    Ja natomiast nie wiem z kim isc na bibe czy z Sobieskim czy z Batorym??

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

    Kontakt:
    yaboll(at)interia(dot)pl

  • 4. Data: 2003-12-31 14:01:09
    Od: ArD <a...@p...pl>

    Użytkownik yab napisał:

    > Ja natomiast nie wiem z kim isc na bibe czy z Sobieskim czy z Batorym??

    Na balety lepszy bylby szopen.

  • 5. Data: 2003-12-31 14:39:19
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
> [...]
    Natomiast
    > wyszukuje wszystko co mu wpiszę. Czy może ktoś z was miał już wcześniej

    Wrong group ! :) To nie problem poskiego internetu ale juz odpowiem.
    Najprawdopodobniej isp wycina kazaa stringiem.

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 6. Data: 2004-01-02 22:23:34
    Od: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>

    Użytkownik "yab" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I nawet w ten dzien takie prowokacje :)
    > Ja natomiast nie wiem z kim isc na bibe czy z Sobieskim czy z Batorym??
    >
    > --
    było wzioasc ze soba Tadka, ;)

    --
    Pozdrawiam, Joy !!