  • 1. Data: 2009-04-16 14:14:26
    Temat: Kabel synchro do lampy - jaka to wtyczka?
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Witam, potrzebuję mieć taki kabel:
    http://img401.imageshack.us/img401/5688/64028576.jpg

    Znalazłem podobny na Allegro. Jednak mam wtyczkę Jack 2,5mm oraz sam kabel
    - potrzebowałbym jedynie samej wtyczki tej drugiej. Znalazłem informację,
    iż ta wtyczka nazywa się PC. Czy tak jest i gdzie można kupić wersję
    rozbieralną?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-04-16 15:14:04
    Temat: Re: Kabel synchro do lampy - jaka to wtyczka?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Bestseller" napisał
> [...]
    > - potrzebowałbym jedynie samej wtyczki tej drugiej. Znalazłem informację,
    > iż ta wtyczka nazywa się PC. Czy tak jest i gdzie można kupić wersję

    Na 99,99% jesteś skazany na kupienie kabla i odcinanie wtyczki wraz z
    kawałkiem kabla.
    Też kiedyś próbowałem wyrwać wtyk PC i nic mi z tego nie wyszło. Na gniazda
    dobre są Zenity, na wtyki gotowe kable ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-04-16 17:45:05
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com>
    napisał w wiadomości news:49e74b3e$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Też kiedyś próbowałem wyrwać wtyk PC i nic mi z tego nie wyszło. Na
    > gniazda dobre są Zenity, na wtyki gotowe kable ; )
    -----------------------
    Eee... można przecież kupić taką lampkę:
    http://www.allegro.pl/item612404673_lampa_blyskowa_s
    aulute_polecam.html

    i pozyskać z niej rozbieralną wtyczkę.
    :)

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 4. Data: 2009-04-16 21:46:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Arkadiusz Stopa" napisał
    > -----------------------
    > Eee... można przecież kupić taką lampkę:
> [...]

    Ci Rosjanie to jednak zmyślny naród.
    Tylko za dużo piją.
    : ))

    adam

  • 5. Data: 2009-04-16 23:16:52
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:49e7a748$1@news.home.net.pl...

    > Ci Rosjanie to jednak zmyślny naród.
    > Tylko za dużo piją.
    > : ))

    Sądząc po nazwie lampy, stawiam na Litwinów. W każdym razie wyprodukowała to
    któraś z republik nadbałtyckich, jeśli ktoś pamięta jeszcze, co to było :)

    zdrówka, PW

  • 6. Data: 2009-04-16 23:28:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 17 of Apr 2009 01:16, PW wrote:

    > Sądząc po nazwie lampy, stawiam na Litwinów. W każdym razie
    > wyprodukowała to któraś z republik nadbałtyckich,

    Nazwa na pewno litewska.

    > jeśli ktoś pamięta jeszcze, co to było :)

    Mialem kiedyś aparat Vilia (trzeci po Druhu i Smienie)
    chyba litewski i łotewskie radio Riga.

    --
    nb

  • 7. Data: 2009-04-17 08:31:30
    Od: bracik <p...@w...pl>

    Witam,
    Proszę sprawdzić w sklepach z elementami elektronicznymi, tranzystory,
    diody itp. Tam powinni mieć coś takiego.
    Pozdrawiam
    Andrzej Pischka