  • 1. Data: 2011-08-08 19:07:02
    Temat: Karta SIM na 500 numerów
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Czy są dostępne karty SIM o pojemności 500 lub więcej numerów?
    Mam około 400 wpisów w książce, z czego połowa po dwa numery.
    Pojemna karta załatwiałaby problem zmiany aparatu bez konieczności
    kopiowania książki.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-08-08 19:47:28
    Temat: Re: Karta SIM na 500 numerów
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy są dostępne karty SIM o pojemności 500 lub więcej numerów?

    Oczywiście, że są, na 500 numerów właśnie. Zapytaj u swojego opa, koszt
    wymiany około 25 zł zapewne.

    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2011-08-08 23:04:21
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 8 Aug 2011 21:47:28 +0200, "Maciek." <m...@g...com> wrote:

    >Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    >Oczywiście, że są, na 500 numerów właśnie. Zapytaj u swojego opa, koszt
    >wymiany około 25 zł zapewne.

    a to sa jakies specjalne karty u operatorow????

    Bo mnie to samo potrzeba. Mam Nokie 6310 i potrzebuje przeniesc
    ksiazke z aparatu na karte i dalej na aparat. Mam karte (nowa) z Play
    i miesci tylko 250 wpisow.

    A moze sa jakies takie karty SIM (bezoperatorowe), tylko takie aby
    mialy pamiec na kontakty?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-08-09 05:44:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 01:04:21 +0200, a...@p...pl napisał(a):
    > Bo mnie to samo potrzeba. Mam Nokie 6310 i potrzebuje przeniesc
    > ksiazke z aparatu na karte i dalej na aparat. Mam karte (nowa) z Play
    > i miesci tylko 250 wpisow.

    A nie mozna inna metoda ?
    Ksiazki zazwyczaj duzo bogatsze niz karty, i sporo sie przy tym traci.

    > A moze sa jakies takie karty SIM (bezoperatorowe), tylko takie aby
    > mialy pamiec na kontakty?

    Przeterminowane ?

    J.

  • 5. Data: 2011-08-09 07:14:24
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 9 Aug 2011 07:44:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie mozna inna metoda ?
    >Ksiazki zazwyczaj duzo bogatsze niz karty, i sporo sie przy tym traci.

    >Przeterminowane ?

    myslalem o takich, ktore sa kartami mikroprocesorowymi, ktore telefon
    zauwazy tylko jako karty z pamiecia i na ktore bedzie mogl zapisac
    kontakty. Natomiast nie maja nic wspolnego z zadnym z operatorow.
    Takie czyste

    Czy sa wogole takie?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-08-09 13:09:29
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał
    > Takie czyste
    > Czy sa wogole takie?

    Przenosisz numer abo do Plusa. W salonie dostajesz kartę, koszt OIDP 10-12
    zł.
    A chwilę później u dotychczasowego opa anulujesz przenosiny. Kartę masz w
    ręku, oczywiście nieaktywną. Czy można ją wykorzystać do przenoszenia
    kontaktów, nie wiem, nie chce mi się tej karty szukać. Poza tym nigdy nie
    miałem więcej niż 100-150 kontaktów :P

    --
    M.