  • 1. Data: 2011-08-08 06:21:47
    Temat: Jaki najtańszy telefon-kamera?
    Od: "Yarroll" <y...@g...com>

    Witam!
    Możecie polecić najtańszą komórkę którą nagram filmy o minimalnej jakości:
    640x320 p, 30 klatek/s, i minimalna długość 30 minut. Przez długość telefon
    musiałby mieć slot SD ale to nie wszystko - bo też baterię która tyle
    wytrzyma.
    Dzięki. Pozdrawiam! Yarroll

  • 2. Data: 2011-08-08 19:58:01
    Temat: Re: Jaki najtańszy telefon-kamera?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.08.2011 08:21, Yarroll pisze:
> [...]
    > jakości: 640x320 p, 30 klatek/s, i minimalna długość 30 minut. Przez
    > długość telefon musiałby mieć slot SD ale to nie wszystko - bo też
    Nie chcę podpaść, al najtaniej będzie kupić breloczek do kluczy z
    rejestratorem. 640x480za 25zł (wliczone koszty przesyłki)
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-08-08 20:11:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Nie chcę podpaść, al najtaniej będzie kupić breloczek do kluczy z
    > rejestratorem. 640x480za 25zł (wliczone koszty przesyłki)

    Możesz rozwinąć? Obiecuję, że tym razem postaram się powstrzymać od uwag na
    temat zakupów na (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 4. Data: 2011-08-08 20:26:07
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 22:11, JoteR pisze:

    > Możesz rozwinąć? Obiecuję, że tym razem postaram się powstrzymać od uwag
    > na temat zakupów na (za przeproszeniem) Allegro.
    >
    > JoteR

    to kup np w dealextreme ;-)

  • 5. Data: 2011-08-08 21:43:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>