  • 1. Data: 2011-04-14 11:52:01
    Temat: Karta WiFi n-ka do stacjonarki
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    Witajcie,

    Robię w domu przemeblowanie i muszę przerzucić komputer stacjonarny
    z dala od routera. Nie chcę ciągnąć kabli/demolować domu i stad koncept
    żeby kupić kartę WiFi, n-kę i wrzucić ją do stacjonarki. Bardzo proszę
    o poradę co wybrać, coś na USB, czy lepiej coś na PCI, a jeśli tak to
    czy macie sprawdzone jakieś godne uwagi modele? W tej chwili mam router
    Linksysa WRT54GL, ale myślę o jego zmianie na np. E2000 tego samego
    producenta, dobra myśl?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za (p)odpowiedzi
    gordon

  • 2. Data: 2011-04-15 08:30:18
    Temat: Re: Karta WiFi n-ka do stacjonarki
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "gordon" <j...@m...kompuer.w.dom.pl> napisał w wiadomości
    com...
> [...]
    > producenta, dobra myśl?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za (p)odpowiedzi

    tp-link wn722 ładna dobra karta na usb z podstawką- są jej dwie odmiany - z
    wyjsciem na antenke dodatkową( w zestawie antenka)- jakbyś miał te
    przemeblowanie dalko od routera - lub bez tego wyjscia.(rp-sma) -

  • 3. Data: 2011-04-15 19:40:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    gordon pisze tak:

    > czy lepiej coś na PCI

    Miałem problemy z kartą P6122-14 i nigdy więcej kart na USB. Nawet mi
    obrzydziła pomysł dokupienia karty USB do telewizora. Pociągnąłem
    skretkę :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2011-04-16 16:01:38
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    PiteR wrote in <news:Xns9EC8DC91C176Belektronik@localhost.net>
    > Miałem problemy z kartą P6122-14 i nigdy więcej kart na USB

    No ale to Pentagram jest ;-)
    Kilkukrotnie spotkalem sie z opiniami mowiacymi, ze nie powinno sie
    stosowac kart sieciowych podlaczanych poprzez USB.
    Dziwi mnie to, albowiem od lat uzywam karty Edimax EW-7318USg (z poziomu
    Linuksa), od poczatku roku rowniez TP-Link WN-722n i nie stwierdzilem
    zadnych problemow. Zarowno pod wzgledem zrywania polaczenia, transferu,
    pingow itp.
    A mam porownanie z kartami PCI oraz Access Pointem w trybie Client.
    Karty USB maja dosc przydatna ceche: o wiele latwiej optymalnie dobrac
    ustawienie anteny niz w kartach PCI. Zmniejsza sie szansa na koniecznosc
    stosowania kabli antenowych powodujacych niepotrzebne straty.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2011-04-18 08:08:28
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    On 2011-04-16 18:01, astro wrote:
> [...]
    > ustawienie anteny niz w kartach PCI. Zmniejsza sie szansa na koniecznosc
    > stosowania kabli antenowych powodujacych niepotrzebne straty.

    Dziękuję pięknie za wszystkie odpowiedzi. Idę zatem w TP-Linka WN-722n,
    cena dobra i mówicie, że daje radę, więc...

    Pozdrawiam,
    gordon

  • 6. Data: 2011-04-18 23:25:39
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    com...
    > Witajcie,
    >
    > Robię w domu przemeblowanie i muszę przerzucić komputer stacjonarny

    JAK BARDZO Z DALA?

    Feomon

  • 7. Data: 2011-04-19 07:16:12
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    On 2011-04-19 01:25, Feromon wrote:

    > Użytkownik "gordon" <j...@m...kompuer.w.dom.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > JAK BARDZO Z DALA?

    No dobra, "z dala" użyłem trochę na wyrost ;) W linii prostej będzie
    jakieś... 1,5m :D Ale poważenie to po drodze (w linii prostej) jest
    ściana, przez którą, z różnych powodów, nie chcę się przebijać z kablem,
    a opcji przepuszczenia pod listwami i futrynami dookoła też za bardzo
    nie biorę pod uwagę - stąd tzw. wygodnictwo i chęć puszczenia
    wszystkiego via WiFi.

    pozdrawiam,
    gordon