  • 1. Data: 2012-06-27 21:14:00
    Temat: Karty paliwowe
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ktoś to ma używa? Czy gdzie można zdobyć takową gwarantując jakiś rabat
    przy powiedzmy kupowanych 200 litrach paliwa miesięcznie?

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-06-27 21:15:49
    Temat: Re: Karty paliwowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 21:14, anacron pisze:
    > Ktoś to ma używa? Czy gdzie można zdobyć takową gwarantując jakiś rabat
    > przy powiedzmy kupowanych 200 litrach paliwa miesięcznie?

    Ja mam biznestank z orlenu, 8 gr na litrze, 4 gr na bliskiej.

  • 3. Data: 2012-06-27 21:22:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 21:15, neoniusz pisze:

    > Ja mam biznestank z orlenu, 8 gr na litrze, 4 gr na bliskiej.

    Z klubu seatibiza. 2000 kart jest wyrobione, miesieczne tankowania teraz
    okolo 150000 litrow bodajze. Wiec przy twoich 200l to hmm... A wyzszej
    znizki na orlenie nie ma nikt juz.

  • 4. Data: 2012-06-27 21:25:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:22, neoniusz pisze:

    > Z klubu seatibiza. 2000 kart jest wyrobione, miesieczne tankowania teraz
    > okolo 150000 litrow bodajze. Wiec przy twoich 200l to hmm... A wyzszej
    > znizki na orlenie nie ma nikt juz.

    Niestety nie mam seata :P Tankuję od 200 do 400 w zależności od
    miesiąca, podałem 200 bo poniżej nie schodzę...

  • 5. Data: 2012-06-27 21:28:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 21:25, anacron pisze:

    > Niestety nie mam seata :P

    Ja tez. I polowa posiadaczy kart tez nie ma.

  • 6. Data: 2012-06-27 21:30:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:28, neoniusz pisze:

    > Ja tez. I polowa posiadaczy kart tez nie ma.

    Możesz podać jakieś namiary i liczby?

  • 7. Data: 2012-06-27 21:52:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jsfmsp$n3t$1@mx1.internetia.pl>:

    > Niestety nie mam seata :P Tankuję od 200 do 400 w zależności od
    > miesiąca, podałem 200 bo poniżej nie schodzę...

    Kłamiecie obywatelu Motyliński --

    "Auto: Hyundai i30 1.4 CRDI.
    Spalanie według producenta: 3.5/4.1/5.3
    Spalanie mojego: 4.9/5.9/6.9"

    A te 7l przed naprawą...

    200/7 to około 3kkm,

    400 litrów i poprawka na zmniejszenie spalania po zmniejszeniu prądu z 40A
    (!) na 5l to wychodzi max 8 tysięcy km

    a tu zeznałeś Message-ID: <jrba3q$1n5$1@mx1.internetia.pl>:
    "30 tys w półtora roku? To Ty tyle jeździsz w rok co ja w 2 miesiące, no
    czasami w miesiąc. :)"

    To jak to jest kłamczuszku robisz 10 a w porywach 20 tysiecy km na miesiąc,
    czy spalasz 200 a w porywach 400 litrów na miesiąc

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-06-27 21:52:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:15, neoniusz pisze:

    > Ja mam biznestank z orlenu, 8 gr na litrze, 4 gr na bliskiej.

    Ja przestałem tankować na orlenie jak mnie ten cały biznestank
    wkurwił. Karta kosztuje 10 PLN czyli jak zatankujesz 250 litrów, to
    dopiero się karta zwraca. Jak masz powiedzmy 5 samochodów, to musisz
    mieć pięć kart. A pracownicy stacji benzynowych orlenu twierdzą, że
    karta działa tylko z autem, do którego karta została zakupiona.

    Kiedyś popierałem Orlen i tankowałem tylko tam. Ale jak zaczęli
    robić ludzi w chuja to niech spierdalają. Są inne stacje.
    Orlen w końcu ma karty Vitay i one powinny dawać jakiś rabat, a nie
    tylko punkty. Każdy program lojalnościowy nie jest dla klientów tylko
    dla sprzedającego. Cały ten biznes tank to ściema i już.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 9. Data: 2012-06-27 22:04:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-27 21:52, 'Tom N' pisze:

> [...]
    >
    > To jak to jest kłamczuszku robisz 10 a w porywach 20 tysiecy km na miesiąc,
    > czy spalasz 200 a w porywach 400 litrów na miesiąc

    Normalnie jak Tommy Lee Jones w Ściganym. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2012-06-27 22:11:44
    Temat: [OT] Re: Karty paliwowe
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:52, 'Tom N' pisze:
    > a tu zeznałeś Message-ID: <jrba3q$1n5$1@mx1.internetia.pl>:
    > "30 tys w półtora roku? To Ty tyle jeździsz w rok co ja w 2 miesiące, no
    > czasami w miesiąc. :)"

    A widzisz abym napisał tylko swoim samochodem? i30 ma na 27 czerwca 2012
    roku wynik 10217. Zważywszy, że auto mam od 12 maja 2012 dziennie
    średnio wychodzi po odjęciu 4 dni które auto spędziło w serwisie 47 dni,
    czyli średnio 217 km dziennie, co po pomnożeniu przez 365 da wynik
    niespełna 80 000 km rocznie tylko jednym samochodem na który chciałbym
    kartę paliwową, a nie jest to jedyne auto którym jedzże.

    > To jak to jest kłamczuszku robisz 10 a w porywach 20 tysiecy km na miesiąc,
    > czy spalasz 200 a w porywach 400 litrów na miesiąc

    Ceed na pierwszy przegląd po 15 tys. trafił po 23 dniach od wyjechania z
    salonu, drugi przegląd na 30000 miał 7 tygodniach od zakupu.

    Za przeproszeniem wal się buraku i znajdź sobie kogoś innego do
    przedłużania fiuta.