  • 1. Data: 2010-12-02 16:55:17
    Temat: Kask-Rękawice coś nie drogiego
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Cześć Wam. Za oknem śnieg a w sklepach promocje. W przyszłym roku zaczynam
    sezon dlatego też planuje zakup kasku i rękawic, reszt udało już się
    kupić, (tekstylne ciuchy) Wracając do zakupów to jaki kask polecacie do
    300-400 zł i jakie rękawice do 100-150 zł ? Może to nie są wielkie
    pieniądze, ale myślę, że za tą cenę kupie już w miarę porządne rzeczy.

  • 2. Data: 2010-12-02 18:47:16
    Temat: Re: Kask-Rękawice coś nie drogiego
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    power_bit pisze:

    > Wracając do zakupów to jaki kask
    > polecacie do 300-400 zł i jakie rękawice do 100-150 zł ? Może to nie są
    > wielkie pieniądze, ale myślę, że za tą cenę kupie już w miarę porządne
    > rzeczy.

    Napisz jeszcze jaki typ kasku (integral,jet, szczękowiec,enduro) Cię
    interesuje.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-12-02 20:35:24
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> wrote in message

    > Napisz jeszcze jaki typ kasku (integral,jet, szczękowiec,enduro) Cię
    > interesuje.

    Szczękowiec

  • 4. Data: 2010-12-02 20:46:47
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Kask integralny, rękawice sportowo turystyczne, szykuje się na jakiegoś GS
    albo CB 500.

  • 5. Data: 2010-12-03 06:31:14
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Szczękowiec

    ja np. kupiłem AGV Longway miesiąc temu na wyprzedaży w Inter Motors za
    360pln. Sensowny kask jak za te pieniądze. Jeszcze sezon temu kosztował
    ~700zł, teraz pewnie będą wprowadzali nowy model na wiosnę.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-12-03 10:16:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 07:31:14 +0100, Scyzoryk napisał(a):

    > ja np. kupiłem AGV Longway miesiąc temu na wyprzedaży w Inter Motors za
    > 360pln. Sensowny kask jak za te pieniądze. Jeszcze sezon temu kosztował
    > ~700zł, teraz pewnie będą wprowadzali nowy model na wiosnę.

    Tyle, że mi np. wziął i sobie pękł. Ot, tak.
    Reklamacja przyjęta, kasa zwrócona. Niesmak pozostał.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.