  • 1. Data: 2015-02-24 11:49:46
    Temat: Kawasaki NInja 250r zarejstrowana na motorower
    Od: SzatanSerduszko <jezus74@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,wczoraj zakupiłem motor Kawasaki NInja 250r 2008r.Skusiłem się na
    zakup motoru ponieważ jest zarejstrowany jako kinroad 50cm i tak ma też
    wpisane w dowodzie rejstracyjnym po nr vin też wychodzi ze to kinroad
    xt50. Czy to znaczy ze ktos przełożyl tylko nr od chinczyka ?? Jakie mogą
    być konsekwencje jezdzenia takim motorem ??

  • 2. Data: 2015-02-24 12:05:54
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Tue, 24 Feb 2015 10:49:46 +0000 (UTC), SzatanSerduszko
    <jezus74@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Witam,

    Pisze sie czesc. Witajcie ale nie witam.

    > wczoraj zakupiłem motor Kawasaki NInja 250r 2008r.
    > Skusiłem się na zakup motoru ponieważ jest zarejstrowany jako
    kinroad 50cm i tak ma też wpisane w dowodzie rejstracyjnym po nr vin
    też wychodzi ze to kinroad xt50.

    A zatem swiadomie wszedles w nielegalny zakup. Nienajlepiej to
    swiadczy o tobie.

    > Czy to znaczy ze ktos przełożyl tylko nr od chinczyka ??
    > Jakie mogą być konsekwencje jezdzenia takim motorem ??

    Poważne jesli bedziesz mial udzial w wypadku i wyjdzie kombinatoryka.

    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2015-02-24 13:53:32
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 24.02.2015 o 12:05, MrG pisze:

    > Poważne jesli bedziesz mial udzial w wypadku i wyjdzie kombinatoryka.

    albo w przypadku pierwszej lepszej kontroli policyjnej lub niegłupiego
    diagnosty dostanie sprawę za co najmniej posługiwanie się sfałszowanymi
    dokumentami albo co lepsze za paserstwo. Trzeba być debilem żeby isc na
    taki układ. Wiadomo, że jeśli papiery sa w porządku to kawasaki ma bite
    numery. Numeru nie da sie tak po prostu przełożyć. A skąd może pochodzić
    takie kawasaki to sobie dośpiewaj sam

    Jedyna rada - próbuj odkręcić transakcje a jak sprzedający się wyprze ze
    on Ci sprzedał prawdziwego chińczyka to możesz iść i płakać. Dzięki
    takim jak Ty jest popyt na złodziejstwo

    --
    Arni

  • 4. Data: 2015-02-24 16:01:09
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-24 o 13:53, Arni pisze:
    > Jedyna rada - próbuj odkręcić transakcje a jak sprzedający się wyprze ze
    > on Ci sprzedał prawdziwego chińczyka to możesz iść i płakać. Dzięki
    > takim jak Ty jest popyt na złodziejstwo

    http://olx.pl/oferta/kawasaki-ninja-250r-zarejestrow
    any-na-motorower-CID5-ID769Ww.html

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2015-03-01 20:59:05
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >Jedyna rada - próbuj odkręcić transakcje a jak sprzedający się wyprze ze
    >on Ci sprzedał prawdziwego chińczyka to możesz iść i płakać. Dzięki
    >takim jak Ty jest popyt na złodziejstwo

    A mnie tu nie wiem czemu pachnie prowokacyjka. Moze nie dziennikarska
    ale jednak ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2015-03-01 21:09:47
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 01.03.2015 o 20:59, Jacot pisze:

    > A mnie tu nie wiem czemu pachnie prowokacyjka. Moze nie dziennikarska
    > ale jednak ;)

    z podlinkowanego ogłoszenia to wynika?

    --
    Arni