  • 1. Data: 2013-05-18 21:14:39
    Temat: Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

  • 2. Data: 2013-05-18 21:23:04
    Temat: Re: Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "janek" <n...@m...jeszcze> wrote:
    > I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

    To jedyne wytłumaczenie tego, że operatorzy bawią się w umowy itp. przy
    możliwości wypowiedzenia umowy od ręki.

  • 3. Data: 2013-05-18 21:24:37
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-05-18 21:14, janek pisze:
    > I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

    A w zasadzie po co?
    Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz. Umowę możesz
    rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele. Jeśli ktoś
    wydaje mniej - nie potrzebuje nolimit i ma np. virgin czy play.
    A jeśli myślisz o swojej anonimowości, to akurat ja uważam, że w ogóle
    nie powinno być anonimowych numerów. To tylko ułatwia przestępstwa...

  • 4. Data: 2013-05-18 21:42:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 18 May 2013 21:24:37 +0200, Skylla napisał(a):

> [...]
    > rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele. Jeśli ktoś
    > wydaje mniej - nie potrzebuje nolimit i ma np. virgin czy play.

    A dlaczego Play?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 5. Data: 2013-05-18 21:48:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > A dlaczego Play?

    To jest taki powszechny skrót myślowy :-P

  • 6. Data: 2013-05-19 10:49:40
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 18 May 2013 21:14:39 +0200, "janek" <n...@m...jeszcze> wrote:

    >I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

    Za 29pln to chyba raczej nie teraz , a może i nigdy, myślisz że takie
    nju wywaliło kupę kasy na ten projekt i co teraz mają dawać w prepaid
    29pln za no limit?
    Zresztą były już oferty w prepaidach no limit i jakoś wszystkie opy
    się wycofały rakiem z tej promocji. Oczywiście opy twierdziły że to
    przez znikomą liczbę użytkowników korzystających z tej usługi , a ja
    myślę że raczej za dużo tracili na tym.
    W nju na kartę masz no limit za 2pln dziennie na 7 dni +2pln za
    aktywację czyli wychodzi 16pln na tydzień co daje 64pln miesięcznie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-05-19 14:00:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A w zasadzie po co?
    > Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz.

    Dla siebie owszem. Ale ciagle mozna dostac rachunek za 24h polaczenia
    z zegarynka w Maroku, albo za pare konkursow po 3.69 dziennie.

    > A jeśli myślisz o swojej anonimowości, to akurat ja uważam, że w ogóle
    > nie powinno być anonimowych numerów. To tylko ułatwia przestępstwa...

    Jakby nie krazyly skradzione dokumenty w obiegu ...

    J.

  • 8. Data: 2013-05-19 19:14:02
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.05.2013 14:00, J.F. pisze:

    > Dla siebie owszem. Ale ciagle mozna dostac rachunek za 24h polaczenia
    > z zegarynka w Maroku, albo za pare konkursow po 3.69 dziennie.
    w Play możesz łatwo i prosto zablokować wszystkie premium, albo
    ograniczyć kwotę zdarzenia/sumę zdarzeń. Również zablokować przysyłanie
    płatnych smsów. O ile wiem, pani Anna wymusiła taką możliwość na
    wszystkich operatorach. Czy ktoś kto ma nju może potwierdzić/zaprzeczyć?

    > Jakby nie krazyly skradzione dokumenty w obiegu ...
    Grube ryby zawsze jakoś będą kombinować, ale brak anonimowości
    skutecznie ograniczy głupie żarty gimnazjalistów typu nie mamy kartkówki
    bo ktoś podłożył bombę.
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-05-19 20:16:55
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > A dlaczego Play?

    Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2013-05-19 20:27:16
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał:

    > Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

    Opisałem dokładnie jakoś pół roku temu, że do wszystkich w PLAY - rozmowy i
    SMSy - można mieć całkowicie za darmo.