    From: JasonKidd <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
    Date: Sun, 03 Jan 2010 11:13:54 +0100

    Witam,

    Jestem od około roku właścicielem Golfa MK2, który ma kilka usterek. W
    związku z tym, że kupuję inny samochód, nie opłaca mi się już go robić i
    trzymać. Dlatego chciałbym się pozbyć i tu mam chyba tylko 2 wyjścia -
    albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie
    wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się
    kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto? Ogólnie samochód jest
    kompletny, na chodzie, z ważnym jeszcze miesiąc OC i przeglądem, ale jak
    wspomniałem są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko
    przytarty błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i
    sugestie.

    Z pozdrowieniami,
    jkidd2003