  • 1. Data: 2010-01-03 11:13:54
    Temat: Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem od około roku właścicielem Golfa MK2, który ma kilka usterek. W
    związku z tym, że kupuję inny samochód, nie opłaca mi się już go robić i
    trzymać. Dlatego chciałbym się pozbyć i tu mam chyba tylko 2 wyjścia -
    albo złomowanie, albo sprzedaż za jakieś grosze. Na temat złomowania nie
    wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się
    kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto? Ogólnie samochód jest
    kompletny, na chodzie, z ważnym jeszcze miesiąc OC i przeglądem, ale jak
    wspomniałem są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko
    przytarty błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i
    sugestie.

    Z pozdrowieniami,
    jkidd2003

  • 2. Data: 2010-01-03 11:19:17
    Temat: Re: Kilka pytań odnośnie pozbycia się auta...
    Od: to <t...@a...xyz>

    JasonKidd wrote:

> [...]
    > wspomniałem są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko
    > przytarty błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i

    Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś
    przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-03 11:23:16
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś
    > przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

    Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak
    wygląda sytuacja ze złomowaniem.

  • 4. Data: 2010-01-03 12:11:29
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 3 Sty, 11:23, JasonKidd <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Taki mam plan, ale wcześniej po prostu chciałem się dowiedzieć, jak
    > wygląda sytuacja ze złomowaniem.

    Kiedyś już o tym pisałem na grupie, pozbywałem się w ten sposób..
    Golfa II ;-)

    http://www.autokasacja.pl/

    Przyjechali, zapakowali na lawetę i odjechali (zostawiając stosowne
    dokumenty). Grosza za to nie dali, ale i nie wzięli.
    Jeśli zawiózłbym im samochód pod bramę złomowiska, daliby 100 PLN.

    --
    Gom

  • 5. Data: 2010-01-03 12:41:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się kasacją płaci coś
    > właścicielowi za oddane auto?

    Symbolicznie - nie licz na wiecej niz 100-200 zl.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2010-01-03 13:28:22
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

    Wystaw na allegro od zlotowki. Sa ludzie ktorzy to kupia rozbiora na klamoty
    i jeszcze sprzedadza Ruskowi ;)

    Wiele lat temu, kiedy Allegro doslownie raczkowalo wystawilem od zlotowki
    taki wynalazek jak Talbot Horizon :)
    Jak dzis pamietam, ze sprzedalem go za 92 zlote :), kupujacy przyjechal
    identycznym, wyplacil nawet 95 zl, zapakowal na motylka i pojechal :)
    Zastanawiam sie czy to przypadkiem nie bylo jeszcze w starych zlotych.

    Picasso

  • 7. Data: 2010-01-03 13:50:46
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > są wady techniczne i wizualne (chodzi tylko na gazie, lekko przytarty
    > błotnik, wyblaknięta maska). Byłbym wdzięczny za podpowiedzi i sugestie.

    Myślę, że jeśli chodzi na gazie, to opchniesz go za minimum 500zł jakiemuś
    ludziowi. Przy kasacji raczej tyle nie dostaniesz nigdzie :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 8. Data: 2010-01-03 14:45:30
    Od: "pj" <p...@p...pl>

    > Wystaw na Allegro od 100 zł, opisz rzetelnie wady. Na 99% ktoś
    > przyjedzie, weźmie od Ciebie, zapłaci i jeszcze podziękuje.

    Pamiętaj tylko o opłatach allegro, wystawienie i sfinalizowana sprzedaż to
    tak koło 100 zł

    Pozdrawiam
    PJ

  • 9. Data: 2010-01-03 15:05:34
    Od: marjan <k...@g...com>

    pj pisze:

    > Pamiętaj tylko o opłatach allegro, wystawienie i sfinalizowana sprzedaż to
    > tak koło 100 zł

    Dlatego awsze można wystawić na otomoto za grosze, ale wtedy nie będzie
    licytacji (trzeba by wycenić pojazd na np 200-300 zł z dopiskiem cena do
    negocjacji).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 10. Data: 2010-01-04 07:29:17
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    JasonKidd pisze:
    > Witam,
    >
    > Na temat złomowania nie
    > wiem zbyt wiele. Głównie interesuje mnie, czy stacja zajmująca się
    > kasacją płaci coś właścicielowi za oddane auto?

    Za www.olmet.pl:

    Za samochod ponizej 1Mg masy calkowitej - 150zl
    za samochod powyzej 1MG masy wlasnej - 200zl
    Za dojazd laweta do klienta: - minus 50zl

    Teren Gornego slaska.
    Dodac trzeba, ze auto musi byc kompletne.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE