  • 1. Data: 2019-01-25 22:46:42
    Temat: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czas pomału żegnać się z obecnym dzieciowozem, bo się sypie.

    Co wybrać? Kryteria wyboru następcy są takie:

    - auto używane, powiedzmy do 30 tys.
    - w miarę odporne na korozję
    - benzynowy silnik
    - 5 (lub wiecej) miejsc, w tym przynajmniej 5 osobnych foteli
    pełnowymiarowych
    - rozsądne zaopatrzenie w części
    - nie starszy niż 2007
    - przerobione i przepłacone dostawczaki typu Multivan raczej odpadają

    Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
    nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-01-26 05:59:45
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika
    > nieistotna, Vmax nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    multipla i jeszcze sporo ci zostanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 3. Data: 2019-01-26 08:33:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2019 o 22:46, Maciek pisze:

    > Czas pomału żegnać się z obecnym dzieciowozem, bo się sypie.
    >
    > Co wybrać? Kryteria wyboru następcy są takie:

    Dwa kupujesz? ;)

    Shrek

  • 4. Data: 2019-01-26 10:06:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-01-25 o 22:46, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Spalanie nieistotne, wygląd nieistotny, pojemność silnika nieistotna, Vmax
    > nieistotne, tzw. prestiż też mam gdzieś.

    Zafira B, czasem nawet C trafi się w tej cenie.

  • 5. Data: 2019-01-26 10:11:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2019 o 10:06, nadir pisze:

    > Zafira B, czasem nawet C trafi się w tej cenie.

    Ale OIMW mają tylko 2 osobne fotele, więc nie spełniają kryterium.

  • 6. Data: 2019-01-26 10:21:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 08:33:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > Dwa kupujesz? ;)

    Coś sie popierniczyło z 40tude.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2019-01-26 10:23:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 10:06:17 +0100, nadir napisał(a):

    > Zafira B, czasem nawet C

    Tam nie ma niezależnych foteli. Generalnie tragicznie ciasne auto.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2019-01-26 10:44:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 10:21, Maciek pisze:

    > Coś sie popierniczyło z 40tude.

    A już myśleliśmy, żeś taki kozak, co ma dwie rodziny 2+3, z czego dwie
    dwójki mają cześc wspólna;)

    Shrek

  • 9. Data: 2019-01-26 10:50:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 10:44:56 +0100, Shrek napisał(a):

    > A już myśleliśmy, żeś taki kozak, co ma dwie rodziny 2+3, z czego dwie
    > dwójki mają cześc wspólna;)

    Dwie żony mogłyby być fajne, ale dwie teściowe...?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2019-01-26 11:08:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 10:50, Maciek pisze:

    > Dwie żony mogłyby być fajne

    Chyba tylko u muslimów. U nas żony mają swoje prawa i nieraz ciężko z
    jedną wytrzymać;) O tym jak trzeba być zorganizowanym żeby się o sobie
    nie dowiedziały to nie wspomne. No i dwa samochody rodzinne - dwa razy
    więcej rudej, przeglądów, awarii, dyskusji z mechanikami... ;)

    Shrek