  • 1. Data: 2019-01-26 11:12:51
    Temat: Drezno - Soelden
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Jadę w następną sobotę z Drezna do Soelden. Zastanawiam się, co wybrać.
    Wariant pierwszy: Norymberga - obwodnica Monachium - zjazd na południe w
    Rosenheim - Innsbruck. Wariant drugi: ominąć Monachium od zachodniej
    strony i jechać Norymberga - Memmingen i dalej cały czas na południe.
    Jeździłem w zeszłym roku do Soll i mam mieszane uczucia co do jazdy
    przez obwodnicę Monachium - Rosenheim. Z kolei w wariancie drugim nie
    wiem, jak się jedzie austriackim odcinkiem, czyli drogą 179/189. Wygląda
    na miejscami bardzo krętą.

    I czy dobrze zrozumiałem, że w wariancie drugim nie trafiam na płatne
    odcinki dróg w Austrii? Nie chodzi mi o zaoszczędzenie 9,20 euro, tylko
    o to, czy muszę kupić winietę.