  • 1. Data: 2014-12-02 11:01:38
    Temat: Klopoty z tv naziemną
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Kupiłem swojej mamie tuner do tv naziemnej.
    Podłączyłem pod antenę zewn. i mam problemy:
    - czasem działają publiczne kanały tvp
    - jak się poruszy kablem to pojawiają się kanały prywatne ale czasem się
    zacinają
    Czy da się coś zrobić aby były wszystkie kanały?
    To kwestia anteny, kabla, tunera (ferguson 650)?

  • 2. Data: 2014-12-02 11:51:09
    Temat: Re: Klopoty z tv naziemną
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zebris" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zacinają
    > Czy da się coś zrobić aby były wszystkie kanały?
    > To kwestia anteny, kabla, tunera (ferguson 650)?

    Tak, można to naprawić. Uszkodzony może być tuner, antena, kabel lub
    wtyczka.

    Nie mamy tu szklanej kuli do wróżenia. Podaj więcej danych: jaka antena, czy
    w ogóle kabel do niej dochodzi czy dawno odpadł, jaka lokalizacja, czy na
    kierunku do nadajnika, który chcesz odebrać są przeszkody itp.!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2014-12-02 12:47:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Dec 2014 11:51:09 +0100, yabba napisał(a):

> [...]

    Łaskawco, a jakim kablem?
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-12-02 13:30:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Łaskawco, a jakim kablem?

    prędzej inaczej - antena czy siatka?

  • 5. Data: 2014-12-03 10:25:14
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Nie wiem gdzie jest nadajnik ale mieszkam w miejscowości na północy
    Warszawy. Teoretycznie nic nie zasłania - bo antena na dachu.
    To jest stara antena - taka z lat 80-tych. Żadna tam siatka - pokręcone
    rurki aluminiowe.
    Kabel - zwykły antenowy.

  • 6. Data: 2014-12-03 10:49:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2014 10:25:14 +0100, Zebris napisał(a):

    >Nie wiem gdzie jest nadajnik ale mieszkam w miejscowości na północy Warszawy.
    Gdzie skierować antenę i jaką kupić niech ci podpowie ktoś z Wawy, bo ja
    to na prowincyji mieszkam :) a tu fale jakby inne :)

    > To jest stara antena - taka z lat 80-tych. Żadna tam siatka - pokręcone
    > rurki aluminiowe.
    > Kabel - zwykły antenowy.
    Antena która ma 20 lat jest z definicji do wymiany. Łącznie z kablem.
    Zrób to i dopiero tu pytaj :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2014-12-03 10:59:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie wiem gdzie jest nadajnik ale mieszkam w miejscowości na północy
    > Warszawy. Teoretycznie nic nie zasłania - bo antena na dachu.

    Skąd wiesz czy nic nie zasłania jak nie znasz kierunku na nadajnik?

    Określ, gdzie będziesz miał najbliżej:

    http://www.emitel.pl/strona-glowna/mapa-obiektow

    > To jest stara antena - taka z lat 80-tych. Żadna tam siatka - pokręcone
    > rurki aluminiowe.

    Bardziej podobna do tej:
    http://www.dipol.com.pl/antena_radiowa_dipol-4-dab_A
    0140.htm

    czy do tej:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_19-el
    ementowa_dipol_19-21-60_A1910R.htm

    > Kabel - zwykły antenowy.

    Jeśli antena jest z lat 80-tych to czy kabel był przez ten czas wymieniany?
    Czy jest płaski czy okrągły?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-12-03 13:13:34
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    http://www.przelaczenie.eu/mapy/mazowieckie

  • 9. Data: 2014-12-11 13:37:43
    Od: myrkysfara <g...@w...pl>

    W dniu 2014-12-02 o 11:01, Zebris pisze:
    > - czasem działają publiczne kanały tvp
    > - jak się poruszy kablem to pojawiają się kanały prywatne ale czasem się
    > zacinają

    Tu se sam odpowiedzial na pytanie.

  • 10. Data: 2014-12-14 21:22:24
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>