  • 1. Data: 2013-10-26 08:32:55
    Temat: Kluczyk do Opla 2004
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Potrzebuję dorobić kluczyk do Opla agili, 2004. ma jakieś zabezpieczenie
    w postaci zmiennego kodu. W pobliskim punkcie powiedzieli mi ze może w
    przyszłym tygodniu bo nie mają maszynki elektronicznej, ale bez 350zł
    się nie obejdzie. Pytania:
    Ile kosztuje dorobienie kluczyka "po taniości"
    czy można i ile kosztuje wywalenie z samochodu tego "immobilajzera"
    Gdzie w kluczyku jest "nadajnik immobilajzera"? Otwarłem kluczyk, jest w
    nim ekektronika pilota. Da się ją łatwo usunąć, czy w niej jest
    "nadajnik" (nie do centralnego!) czy zatopiony gdzieś indziej - tak że
    go nie widać?
    Czy można dorobić sam grot kluczyka a nadajnik immobilajzera mieć w
    postaci "breloczka" Jaka jest cena, kto to robi?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-10-26 11:45:18
    Temat: Re: Kluczyk do Opla 2004
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:526b6217$0$2176$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > Czy można dorobić sam grot kluczyka a nadajnik immobilajzera mieć w
    > postaci "breloczka" Jaka jest cena, kto to robi?

    Nie napisałeś dlaczego chcesz dorabiać- masz jeden, czy też dwa z czego
    jeden zniszczony. W wypadku zniszczenia ale posiadania sprawnych
    "wnętrzności" to prosta i o wiele tańsza operacja -po prostu kupujesz
    zamiennik albo używkę i przekładasz wnętrzności - w zalezności od budowy
    kluczyka być może można także przełożyć grot, a jesli nie, to dociecie
    kosztuje ok. 10-40 zl. Jeżeli nie masz zniszczonego a po prostu chcesz
    dorobić drugi,to podana cena jest normą poza ASO (mnie się udało dorobić
    do BMW dwa za 480, ale po prostu znam "dorabiacza", normalna cena u
    niego za dwa to 700 (grot cięty laserowo).

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-10-26 11:47:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-26 08:32, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy można dorobić sam grot kluczyka a nadajnik immobilajzera mieć w
    > postaci "breloczka" Jaka jest cena, kto to robi?

    Powiedz co masz tam za silnik, a najlepiej spisz numery z ECU to będzie
    wiadomo czy IMMO da sie usunąć :P

    Lewis

  • 4. Data: 2013-10-26 14:14:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Powiedz co masz tam za silnik, a najlepiej spisz numery z ECU to będzie
    > wiadomo czy IMMO da sie usunąć :P

    1.3 diesel, auto 12km odemnie. W starej Xsarze, wyjąłem "pastylkę" z
    kluczyka i przykleiłem ją do kolumny kierowniczej. Dzięki temu
    "ominąłem" immobilajzer i zapłaciłem za kluczyk 25zł. Jak ktoś porwie
    auto na lawecie, to immo nic nie pomoże, jak będzie chciał się włamać,
    to też nie pomoże... AC tak i tak opłacone.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-10-27 02:34:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-26 14:14, ToMasz pisze:

> [...]
    > auto na lawecie, to immo nic nie pomoże, jak będzie chciał się włamać,
    > to też nie pomoże... AC tak i tak opłacone.

    Pewnie by się dało.
    Pestkę w kluczu też powinienes miec, przyjrzyj się.

    Lewis

  • 6. Data: 2013-10-27 15:46:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 26 Oct 2013 08:32:55 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > w postaci zmiennego kodu. W pobliskim punkcie powiedzieli mi ze może w
    > przyszłym tygodniu bo nie mają maszynki elektronicznej, ale bez 350zł

    Jak otworzysz kluczyk to powinna być mała "pastylka" około 1/3 długości
    zapałki i niewiele grubsza. To jest moduł odpowiadający za immo.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]