  • 1. Data: 2014-08-21 10:12:11
    Temat: Kody z Liona
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Jak ktoś chętny na parę kodów z liona to niech się odezwie. Mam kilka do
    wykorzystania, a termin promocji już powoli się kończy i sam tego nie
    wykorzystam, bo wykorzystuje tylko jak jestem w terenie.

    Jingiel

  • 2. Data: 2014-08-21 11:57:57
    Temat: Re: Kody z Liona
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Dla mnie proszę kilka mi brakuje
    email usun nospam

  • 3. Data: 2014-08-21 14:00:02
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Thu, 21 Aug 2014 10:12:11 +0200, Jingiel napisał(a):

> [...]
    > wykorzystania, a termin promocji już powoli się kończy i sam tego nie
    > wykorzystam, bo wykorzystuje tylko jak jestem w terenie.

    Ja tez chętnie jakiś kod przygarnę, w adresie zamiast com powinno być pl.

    daromar

  • 4. Data: 2014-08-22 04:19:42
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-08-21 11:57, kowtow pisze:
    > Dla mnie prosz? kilka mi brakuje
    > email usun nospam

    Dziwne, ale pousuwałem co trzeba, a onet odbił mi maila do ciebie.