  • 61. Data: 2014-04-05 00:33:50
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-04 22:23, Czesław Wiśniak pisze:

    > Powiedz to rodzicom tej zabitej dziewczyny.

    Czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę, że żadna zmiana przepisów nie ma w
    tym wypadku znaczenia? Polskie przepisy też dawały tej dziewczynie
    pierwszeństwo. Gadasz jak typowy biurokrata, który zna się tylko na
    wymyślaniu zapisów a pojęcia nie ma o ich egzekwowaniu.

    --
    MN

  • 62. Data: 2014-04-05 00:39:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-05 00:17, Czesław Wiśniak pisze:

    > Z powodu winy kierowcow, dlatego piesi musza miec wiecej praw.

    I co najmniej trzy życia. Tak! Nawet cztery!

    --
    MN

  • 63. Data: 2014-04-05 01:19:18
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Fri, 2014-04-04 at 22:13 +0200, mk4 wrote:

    > To jest inna kwestia i z tym sie zgodze.
    > Moze opisz modelowy wg ciebie sposob oznaczenia/organizacji przejscia.

    idealne przejście to brak przejścia, reszta to kompromisy pomiędzy ceną
    a bezpieczeństwem. zawsze jesli jest fizycznie wykonalne, ze pieszy
    znajdzie się w tym samym miejscu i czasie co jadący samochód, to to się
    kiedyś wydarzy.

    zamontuj bramę, katapultę wyrzucającą samochód w górę jak za bardzo
    zbliży się do przejścia, murek, liny hamujące jak na lotniskowcach...
    skuteczne, ale .. świątynia bardziej medialna.

    @

  • 64. Data: 2014-04-05 01:58:52
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-04 15:41, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    140404/
    > POWIAT0206/140409488
    >
    > (ciach)
    Jakoś ostatnie wydarzenia nauczyły mnie, że jak się zbliżam
    do przejścia dla pieszych, to jak widzę, że pasem obok coś
    jedzie i jadę szybciej od niego to zrównuję z nim prędkość,
    aby go broń boże nie wyprzedzić. I co? I tak zamiast patrzeć
    na przejście, to patrzałem na auto obok i potem hamowanie
    z piskiem opon, bo jakiś pieszy wlazł prosto pod koła, a auto,
    na które ja zwracałem uwagę, aby go nie wyprzedzić pojechało
    w pizdu. I bądź tu mądry.

    wniosek? zlikwidować przejścia dla pieszych bez świateł na
    drogach, na których jest więcej niż jeden pas ruchu albo
    przed przejściem dla pieszych wprowadzić zwężenie do jednego
    pasa <ROTFL>, albo zrobić przetargi i postawić wszędzie światła.
    Przy każdym przejściu dla pieszych. Do tego obowiązkowo kamera
    i fotoradar, albo patrol policji. Zamiast z suszarką w krzakach
    to niech stoją za przejściami dla pieszych i każdemu co nie puści
    pieszego niech pizgają po 10 punktów i 1000 PLN kary.

    Też mam 18-letnią córkę, a to bardzo głupi wiek.

  • 65. Data: 2014-04-05 02:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > Z powodu winy kierowcow, dlatego piesi musza miec wiecej praw.

    To jak juz im tyle dajemy to dorzucmy im do tych praw prawo
    do niesmiertelnosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2014-04-05 04:09:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 4 Apr 2014 16:30:20 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Z jaką prędkością on musiał jechać?

    Z taka jak sie jezdzi w Radomiu...

    A.l.

  • 67. Data: 2014-04-05 04:11:24
    Temat: Re: Kolejna nied?wiedzia przys?uga na przej?ciu...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 05 Apr 2014 01:58:52 +0200, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    >wniosek? zlikwidować przejścia dla pieszych bez świateł na
    >drogach, na których jest więcej niż jeden pas ruchu albo

    Masz racje, Kolego.

    ja bym poszsedl dalej - zlikwidowac pzrejscia dla pieszych w ogole, a
    pieszyc usunac z drog.

    Miszcze kierownicy powinni trzymac sie razem!

    A.L.

  • 68. Data: 2014-04-05 04:12:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 04 Apr 2014 21:24:35 GMT, tá´Ź wrote:

    >Ta europa zachodnia, odkąd wprowadziła mnóstwo kontrproduktywnych zasad,
    >ma wzrost gospodarczy 0%. Jeszcze trochę debilizmów i zacznie mieć ujemny.

    Proletariusze Wszystkich Krajow, Laczcie Sie!

    A.L.

  • 69. Data: 2014-04-05 04:13:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 05 Apr 2014 01:19:18 +0200, Artur Miller <n...@m...com>
    wrote:

> [...]
    >a bezpieczeństwem. zawsze jesli jest fizycznie wykonalne, ze pieszy
    >znajdzie się w tym samym miejscu i czasie co jadący samochód, to to się

    Na ogol zdarza sie odrotnie: to samochod znajduje sie w tym samym
    miejscu co pieszy

    A.L.

  • 70. Data: 2014-04-05 08:40:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mnie za młodu wpajano w przedszkolu i szkole podstawowej że przechodząc
    > przez ulicę trzeba uważać, nawet w połowie drogi przez przejście się
    > rozglądać.

    Dokładnie.
    Należało się rozejrzeć zgodnie z zasadami, czyli najpierw w lewo, potem w
    prawo, następnie znowu w lewo, dopiero potem można było wejść na przejście.
    Teraz doszło do tego, że pisząca sms-a laska włazi na przejście patrząc cały
    czas na telefon, jakby to było jej pole, a coraz częściej w ten sam sposób
    przejeżdżają po zebrze rowerzyści na pełnej prędkości i tylko wiatr za nimi
    świszczy.
    Ale oczywiście to kierowcy są winni, że barany popełniają samobójstwo w ten
    sposób.