  • 1. Data: 2010-09-01 13:27:17
    Temat: Komórka z WiFi, a telefonia.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jak wykorzystać fakt posiadania w komórkowej słuchawce WiFi, dla łączenia się
    ze światem przez drucianą telefonię - czy to IP czy komutowaną - w miejscach,
    gdzie mamy WiFi?

    Chodzi i o odbieranie rozmów, i o dzwonienie.

    Raczej nie mam na myśli Skype'a itp. lecz własnie telefonię.

    Cel to oczywiście obniżenie rachunków i być może polepszenie jakości rozmowy
    (jakkolwiek można dyskutować o jakości IP kontra GSM, osobiście
    poszatkowanego dźwięku z GSM nie lubię).
    THX

  • 2. Data: 2010-09-01 16:34:18
    Temat: Re: Komórka z WiFi, a telefonia.
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-09-01 15:27, 666 pisze:
    > Jak wykorzystać fakt posiadania w komórkowej słuchawce WiFi,

    pl.misc.telefonia.GSM - zlikwidowali???

  • 3. Data: 2010-09-01 16:40:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    S P 1 Q X L n a d a j e:

    > pl.misc.telefonia.GSM - zlikwidowali???

    Ale WiFi w słuchawce ma się nijak do GSM. Trudno mi sobie wyobrazić
    wykorzystanie. Ale owszem, mam telefon komórkowy z WiFi, który używam
    w 99,99% do telefonii stacjonarnej (jak kupiłem, to włożyłem kartę
    SIM i wykonałem jedno połącznie żeby sprawdzić, że tak też działa).

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-09-01 18:58:27
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    >S P 1 Q X L n a d a j e:
    >
    > Ale WiFi w słuchawce ma się nijak do GSM.

    Masz na myśli jakąś słuchawkę WiFi bez GSM?

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 5. Data: 2010-09-01 19:14:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pawbrok napisał:

    > Masz na myśli jakąś słuchawkę WiFi bez GSM?

    Mam na myśli słuchawkę WiFi z GSM. I z aparatem fotograficznym.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-09-02 08:52:57
    Od: " 666" <j...@g...pl>