  • 11. Data: 2010-02-25 11:33:05
    Temat: Re: Komplety Pirelli Diablo Strada z ciekawa cena
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    AZ wrote:

    > Po zmianie z Bridgestonów BT020 jestem zachwycony :-) Na mokrym
    > trzymają rewelacyjnie, jeżdżę na nich od listopada więc temperatury
    > słabe i pewnie nie pokazały jeszcze na co je stać ale tam gdzie na
    > Bridgestonach miałem już uślizg to tutaj o uślizgu ani słuchu ani
    > widu :-)

    A ja wyjebalem sie tylko na Diablo Strada
    Na zadnych innych oponach mi sie nie udalo
    fakt To byl 3 lutego i temperatura w granicach 5 stopni ale na innych tez w
    takich warunkach latalem i mi sie nie udalo zlapac szlifa a na DiabloStrada
    moto mi spod dupy na rondzie wyjechalo
    Poza tym calkiem dlugodystansowe opony Zmienilem po ok 17 tys bo sie balem
    ze z Chorwacji juz na nich nie wroce

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 12. Data: 2010-02-25 11:35:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.motocykl-online.pl/artykuly/Test%20_opon_
    sportowo_turystycznych
    > (pod zdjęciem pana zmieniającego koło jest zmniejszona tabelka
    > z opisem poszczególnych ocen)

    O fajnie! Wlasnie teraz mam 2CT i w trakcie jazdy jesienia bylem bardzo
    pozytywnie zaskoczony, a widze ze pirelki wypadaja niewiele gorzej.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2010-02-25 16:22:03
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > BTW: ktos cos powie o tych oponach? Slyszalem tylko, ze na mokrym nie trzymaja
    > za dobrze. Prawda to?

    Dobre gumy. Po zmianie z D220ST przestaly mi sie zdarzac uslizgi i szybciej sie
    nagrzewaly, w deszczu nie widze roznicy bo jezdze bardzo zachowawczo. Po
    przejsciu ze Strady na Z6 roznic nie zauwazylem ani na + ani na - dla obydwu
    kompletow. Za to i Strada i Z6 nierozgrzane w temp ponizej +10 potrafily lekko
    uciec w zakrecie. Przod wytrzymal jakies 20kkm, tyl 17.
    Pozdrawiam (hornet 600)

  • 14. Data: 2010-02-25 20:09:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 25 Lut, 12:35, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > O fajnie! Wlasnie teraz mam 2CT i w trakcie jazdy jesienia bylem bardzo
    > pozytywnie zaskoczony, a widze ze pirelki wypadaja niewiele gorzej.
    Swego czasu popelnilem porownanie Diablo Strada vs PilotRoad 2CT (na
    FJR). Wujek Googlewicz pewnie je pamieta.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 15. Data: 2010-02-25 20:24:08
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    2g2000yqx.googlegroups.com...
    > Swego czasu popelnilem porownanie Diablo Strada vs PilotRoad 2CT (na
    > FJR). Wujek Googlewicz pewnie je pamieta.

    Wlasnie czytam:)

    Takie pytanko propo 2CT - dlugo na nich nie jezdze (kupilem moto na nich) -
    na aukcji piszesz, ze przod wystarczy jeszcze na 2-4kkm. Ile tam jest
    bieznika, bo (wg. mnie) licho wyglada, ale moze tak ma (poza tym jest brudna
    i mokra). U mnie guma wyglada podobnie i stad rozgladam sie za nowymi, ale
    jakby miala jeszcze wystarczyc na 2kkm to bym sie ucieszyl.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2010-02-26 07:25:59
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "Ivam" napisal:

    > Wlasnie czytam:)
    >
    > Takie pytanko propo 2CT - dlugo na nich nie jezdze (kupilem moto na
    > nich) - na aukcji piszesz, ze przod wystarczy jeszcze na 2-4kkm. Ile tam
    > jest

    Ze jak?? 2-4 kkm??
    Chyba nie nowa opona?
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 17. Data: 2010-02-26 08:35:12
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ze jak?? 2-4 kkm??
    > Chyba nie nowa opona?

    Pewnie, ze nie! Chodzi mi o to, ze ta ktora mam zalozona - ja sie po niej
    spodziewalem max 500km, a na zdjeciach u Doktorskiego opona w podobnej
    kondycji do mojej i na aukcji Doktorski pisze, ze wystarczy _jeszcze_ na
    2-4kkm.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2010-02-27 08:51:01
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał:
> [...]
    > spodziewalem max 500km, a na zdjeciach u Doktorskiego opona w podobnej
    > kondycji do mojej i na aukcji Doktorski pisze, ze wystarczy _jeszcze_ na

    No to ok;))
    Ja zrobilem ok. 15 kkm na BT021 i teraz chcialbym przetesowac PR 2CT,
    ciekwy jestem ile km na nich pogonie.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 19. Data: 2010-02-27 09:31:17
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 09:35, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > spodziewalem max 500km, a na zdjeciach u Doktorskiego opona w podobnej
    > kondycji do mojej i na aukcji Doktorski pisze, ze wystarczy _jeszcze_ na
    > 2-4kkm.
    PR2CT to nie Maxxis, ktorego, tu cytat z Lesora, "moto wpie*dala" w
    oczach.
    Nie wiem czym latasz ale w FJR kazdy komplet opon zuzywa sie
    identycznie - konczy sie tyl a na przodzie masz jeszcze wzglednie duzo
    miesa. Mam chyba na strychu stary przod Diablo Strada - z ciekawosci
    przy okazji zerkne ile mu zostalo.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 20. Data: 2010-02-27 13:12:13
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    7g2000yqn.googlegroups.com...
    > Nie wiem czym latasz ale w FJR kazdy komplet opon zuzywa sie
    > identycznie - konczy sie tyl a na przodzie masz jeszcze wzglednie duzo
    > miesa.

    FZS. Nie wiem jak to zjada opony, bo dopiero mam pierwszy sezon, ale stawiam
    jednak na to, ze przod bedzie szybciej znikal (zwlaszcza przy mojej jezdzie
    i zajebistych hamulcach). Nie wiem czy poprzedni wlasciciel zalozyl obie
    2CT'ki naraz, czy maja rozne przebiegi, nie wiem ile na nich zrobil, stad
    mam zagwostke, czy szukac nowych gum;)

    > Mam chyba na strychu stary przod Diablo Strada - z ciekawosci
    > przy okazji zerkne ile mu zostalo.

    Zobacz, przy okazji sprawdz date i podaj cene (bo na przodzie masz zalecane
    120/70/17?), moze odkupie - tak z ciekawosci, zeby porownac z 2CT'kiem;)

    --
    pzdr:
    Ivam