  • 1. Data: 2010-02-24 13:38:36
    Temat: FJR1300A, 2003, sprzedam, link do aukcji w tresci
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Do tej pory byly zapowiedzi, przyszedl czas na konkrety.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=935674326

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 2. Data: 2010-02-24 14:01:06
    Temat: Re: FJR1300A, 2003, sprzedam, link do aukcji w tresci
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    7g2000yqf.googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Do tej pory byly zapowiedzi, przyszedl czas na konkrety.
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=935674326

    Nie to, zebym chcial kupic, ale z ciekawosci:
    > elektryczna szyba (z blokada cofania)

    O co kaman z ta blokada cofania?

    > podgrzewane manetki Saito

    Jak sie spisuja?

    > Ze wzgledu na ogloszenie w innych mediach
    > rezerwuje sobie prawo do wczesniejszego zakonczenia aukcji.

    Czy nie zdejma Ci za to aukcji? Nie chce mi sie sprawdzac, ale to chyba
    niezgodne z regulaminem alle.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-02-24 14:37:43
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Lut, 15:01, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > O co kaman z ta blokada cofania?
    Seryjnie, po wylaczeniu zaplonu, szyba wraca do najnizszego polozenia.
    Wkurzajace jak jezdzisz na codzien z szyba ustawiona wyzej.

    > Jak sie spisuja?
    Moja bardzo dobrze. W drugich tego samego typu padl sterownik ale to
    raczej norma (pada triak).

    > Czy nie zdejma Ci za to aukcji? Nie chce mi sie sprawdzac, ale to chyba
    > niezgodne z regulaminem alle.
    Hmm... Patrzylem w regulamin i nic mi sie w oczy nie rzucilo. Raczej
    kupuje niz sprzedaje... Zna ktos paragraf na to?

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 4. Data: 2010-02-24 16:00:44
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-24 15:01, Ivam pisze:

    > Czy nie zdejma Ci za to aukcji? Nie chce mi sie sprawdzac, ale to chyba
    > niezgodne z regulaminem alle.

    i jeszcze to:

    _Motocykl_poleciłbym_najlepszemu_kumplowi._

    ten link nie działa :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-02-24 16:25:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    http://allegro.pl/show_item.php?item=935674326

    ales chlopie nalamal regulaminu allegro...
    jak to mawaja niektorzy - jestes nieetyczny biznesowo...:):):)

    Tytus z fabryki
    p.s.przypomnij za 7 -10 dni, zglosi sie do allegro jako aukcje niezgodna z
    regulaminem - odwolaja a Tobie zrobia zwrot kasy.

    4892 (20100224) __________

  • 6. Data: 2010-02-24 18:38:31
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Lut, 17:00, Arni <n...@s...org> wrote:

    > ten link nie dzia a :)
    A musi? :)

    Tytus wrote:
    >ales chlopie nalamal regulaminu allegro...
    Nieswiadomie, nie liczy sie. W najgorszym przypadku wystawie drugi
    raz. Kto naskarzy na ochotnika? :)

    >jak to mawaja niektorzy - jestes nieetyczny biznesowo...:):):)
    Ja? W zyciu, po 15 latach w biznesie jestem tylko nieetyczny. :)

    A tak na powaznie: ciekawia mnie potencjalne zarzuty wobec
    nieregulaminowosci tej aukcji.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 7. Data: 2010-02-24 19:48:19
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-02-24 19:38, doktorski pisze:

    > A tak na powaznie: ciekawia mnie potencjalne zarzuty wobec
    > nieregulaminowosci tej aukcji.

    zgłos naruszenie zasad -> naruszenie dotyczace opisu -> przedmiot
    oferowany w innych mediach

    http://allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=396

  • 8. Data: 2010-02-24 20:16:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Lut, 20:48, Arni <n...@s...org> wrote:

    > zgłos naruszenie zasad -> naruszenie  dotyczace opisu -> przedmiot
    > oferowany w innych mediach
    Nie bede swinia, daruje im robote :). Czytam sobie wlasnie do poduszki
    regulamin. Poki co znalazlem jedno przewinienie.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 9. Data: 2010-02-24 21:55:16
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Siemaszko,

    tak sobie pacze, pacze na te aukcje i widzem:

    http://www.youtube.com/watch?v=iSeJXnmx7dI

    I tu pytania:

    Ile LEDow jest w tych lampockach?
    Moze tez sobie zapodam do swojego fortepianu...

    Daje to cos, czy tylko poprawia samopoczucie kierownika?

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 10. Data: 2010-02-25 05:05:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Lut, 22:55, KLOSZ <k...@w...pl> wrote:

    > Ile LEDow jest w tych lampockach?
    OIDP po 18 na lampe.

    > Daje to cos, czy tylko poprawia samopoczucie kierownika?
    Cytat z CB-radia: "robcie miejsce, misiek na hulajnodze w strone
    centrum.."

    A poza tym to poprawiacz samopoczucia.

    pzdr, dr
    K12S/525