  • 1. Data: 2009-03-19 11:25:37
    Temat: Końcówka zasilacza DELL. Hełp.
    Od: "Norton" <w...@o...pl>

    Małżonka pociągnęła za kabelek i ślicznie zdemolowała końcówkę zasilacza
    dell. Niestety jest nietypowa i nie wiem nawet o co pytać kiedy zadzwonię do
    sklepu z elektroniką (Poznań).

    http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/582/39
    /66/582396613

    Jest szansa na dostanie takiego czegoś w sklepach? Jeśli tak to o co pytać?

    Pozdrawiam grupowiczów.

  • 2. Data: 2009-03-19 14:45:04
    Temat: Re: Końcówka zasilacza DELL. Hełp.
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    Norton pisze:
    > Jest szansa na dostanie takiego czegoś w sklepach? Jeśli tak to o co pytać?

    Przez telefon raczej nie wytłumaczysz, chyba że masz jakieś nadzwyczajne
    zdolności komunikacyjne. Najlepiej weź starą wtyczkę i zaprezentuj ją
    sprzedawcy, nawet jak nie ma oryginału to może coś dobierze.
    Szukałem ostatnio wytyku zasilacza do HP i dostałem w sklepie
    elektronicznym za 2 złote.

  • 3. Data: 2009-03-19 15:13:50
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 12:25:37 +0100, "Norton" <w...@o...pl> wrote:

    >Jest szansa na dostanie takiego czegoś w sklepach? Jeśli tak to o co pytać?

    Kiedyś szukałem takiego wtyku do HP i szczęśliwie znalazłem u znajomego w
    uniwersalnym zasilaczu samochodowym. Do Della ten wtyk występuje chyba pod nazwą
    7.4x5.0 + pin.

  • 4. Data: 2009-03-19 19:36:47
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

    Użytkownik "Norton" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    /66/582396613

    > Jest szansa na dostanie takiego czegoś w sklepach? Jeśli tak to o co

    Jak nie dostaniesz to mogę Ci taką sprezentować, ostatnio złomują sprzęt
    w firmie i są m.in. uwalone zasilacze z takimi końcówkami.

    Pozdr. TC

  • 5. Data: 2009-03-19 23:36:15
    Od: "Norton" <w...@o...pl>

    > Jak nie dostaniesz to mogę Ci taką sprezentować, ostatnio złomują sprzęt
    > w firmie i są m.in. uwalone zasilacze z takimi końcówkami.

    Bardzo dziękuję za propozycję i wszelkie odpowiedzi.

    Dostałem za 19zł. Shit! W 3 sklepach od razu z uśmiechem powiedzieli że nie
    da rady. W czwartym gdzieś z głębi worka który nie był ruszany rok czasu
    znalazła się fabrycznie zarobiona i zalana końcówka z "antyzłamywaczem" i
    kawałkiem przewodu.
    Od uniwersalnego może się nie sprawdzić bo ta końcówka ma 3 żyły. Jedna to
    podobno sygnał ładowania czy cuś. A może są 2 masy (po jaką cholerę, nie
    wiem)? W każdym razie są 2 rurki (zewnętrzna, izolator, wewnętrzna) i w
    środku szpila.

  • 6. Data: 2009-03-19 23:46:32
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ten srodkowy pin to transmisja danych, musi być podpięte, inaczej komp nie
    będzie reagował na zasilacz. takie sprytne posunięcie della aby kupowac
    tylko oryginalne sprzęty. ja mam latitude d630 i na szczęscie jeszcze nie
    zdemolowałem wtyku :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-03-20 08:40:07
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie reagował na zasilacz. takie sprytne posunięcie della aby kupowac
    > tylko oryginalne sprzęty. ja mam latitude d630 i na szczęscie jeszcze nie

    Reagowal bedzie tzn normalnie sie uruchomi , nie bedzie ladowal aku.

  • 8. Data: 2009-03-21 09:51:50
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    Ciemny pisze:

    > Jak nie dostaniesz to mogę Ci taką sprezentować, ostatnio złomują sprzęt
    > w firmie i są m.in. uwalone zasilacze z takimi końcówkami.
    >
    > Pozdr. TC

    Jak jest to jeszcze aktualne to ja jestem zainteresowany jedna końcówką
    z przewodem. Próbowałem do Ciebie napisać ale coś nie dotarło odpisz jak
    masz jeszcze.

    Pozdrawiam
    WojtasW