  • 11. Data: 2012-11-08 13:06:04
    Temat: Re: Kończy się rumakowanie
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 12:03, Liwiusz wrote:

    > quis custodiet ipsos custodes

    "Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania" :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2012-11-08 13:10:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50,
    predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

    Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
    sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2012-11-08 13:11:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:
> [...]
    > predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)
    >
    > Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania

    Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-11-08 13:35:30
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
    > Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
    > przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
    > tak jezdzace?

    tak jak na tym zdjeciu?
    http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar
    /fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikows
    k_713.jpg
    na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
    samemu jadac 49 km/h. lol.

  • 15. Data: 2012-11-08 14:01:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 13:35, mister wrote:

    > na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
    > samemu jadac 49 km/h. lol.

    "Przez godzinę jeździliśmy nowym Fordem Mondeo ulicą Przyczółkową w
    Warszawie. Przy obowiązującej prędkości 50 km/godz (..)"

    Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
    jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
    wykroczenie ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2012-11-08 14:02:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 13:11, AZ wrote:

    > Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

    Ale jesli ktos odmowi przyjecia to bedzie mogl obejrzec ja w sadzie
    grodzkim. Tak czy owak, twardy dowod przeginki jest i tylko czekac,
    jak ktos uzyje to w jakiejs wewnetrznej rozgrywce sluzb ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2012-11-08 14:25:52
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-11-08 14:01, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    >
    > Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
    > jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic

    nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30
    km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

  • 18. Data: 2012-11-08 14:44:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:
    > Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    > http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    ROTFL.

    Po pierwsze flotowe marki nie jeżdżą przepisowo, więc jak takiego
    zobaczysz to masz podejrzenie.
    Po drugie głowice Dopplera widać będzie wyraźnie.
    Po trzecie istnieje CB, więc bardzo żadko będziesz wpadał na takie gówno
    bez ostrzeżenia (tylko trzeba miec CB radio - a nie szumofon z jakiegoś
    Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna ma magnesie).

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-11-08 14:54:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Media... i poprawnie zamontowaną antenę - a nie kawałek drewna ma
    > magnesie).

    Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))

    Marek

  • 20. Data: 2012-11-08 14:59:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:

> [...]
    k_713.jpg

    > na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,

    Cytuję:

    Proszę o ukaranie kierowcy samochodu ITD mandatem za przekroczenie
    prędkości 30km na godzinę. o 16km/h.
    Dowód wykroczenia maja państwo na stronie:
    http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/ konkretnie na zdjęciu
    http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar
    /fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikows
    k_713.jpg

    Rozumiem, że w tym kraju nie ma równych i równiejszych. Dziękuję.

    <Tu dane teleadresowe>
    koniec cytatu.

    Poszło na s...@p...gov.pl, dw: k...@t...pl i UDW:
    kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

    Odpowiedzią się podzielę.