  • 1. Data: 2014-01-18 14:41:44
    Temat: Konfiguracja telefonu w Plusie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Dostałem smsa: "Za chwilę otrzymasz konfigurcję telefonu w sieci Plus. W
    celu instalacji wpisz kod 1234. ..." Nie wysyłałem zapotrzebowania na
    konfigurację. Nawet nie wiem czy to od Plusa. Dostaliście coś takiego i co z
    tym zrobić?

    neelix

  • 2. Data: 2014-01-18 14:48:38
    Temat: Re: Konfiguracja telefonu w Plusie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Dodam jeszcze, że próbowałem zapytać dzwoniąc pod 2601. Wysłuchałem
    instruktażu, wystukałem kilka cyferek i co dalej? Za informację, że na
    kolsuntanta trzeba czekac 5 minut opier...li mi 2 zł !!!

  • 3. Data: 2014-01-18 14:51:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dodam jeszcze, że próbowałem zapytać dzwoniąc pod 2601. Wysłuchałem
    > instruktażu, wystukałem kilka cyferek i co dalej? Za informację, że na
    > kolsuntanta trzeba czekac 5 minut opier...li mi 2 zł !!!
    Tak mnie zbulwersowali, że zamiast konsultant wyszło nie wiadomo co.

  • 4. Data: 2014-01-18 19:28:25
    Od: "meander" <m...@t...pl>

> [...]
    > celu instalacji wpisz kod 1234. ..." Nie wysyłałem zapotrzebowania na
    > konfigurację. Nawet nie wiem czy to od Plusa. Dostaliście coś takiego i

    Prawdopodobnie ktoś się pomylił przy wysyłaniu konfiguracji i wpisał złą
    cyfrę w numerze, a Ty juz szukasz teorii spiskowej.
    Ewentualnie ktoś zrobił Ci kawał, wiedząc, że to podniesie Ci aż tak
    ciśnienie...

  • 5. Data: 2014-01-18 19:44:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "meander" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cyfrę w numerze, a Ty juz szukasz teorii spiskowej.
    > Ewentualnie ktoś zrobił Ci kawał, wiedząc, że to podniesie Ci aż tak

    Podejrzenia były 2: albo Plus robi jakąś zmianę albo ktoś chce mnie coś
    wepchnąc do telefonu. Pomyłki numeru nie wziąłem pod uwagę. Mnie wkurzyło
    to, że nie dodzwoniłem się we właściwe miejsce a Plus za komunikaty
    zainkasował 2 zł. Takie "połączenie" powinno być darmowe. Wtedy czekałbym
    jeszcze te 5 minut. Kawał odrzucam. Nie ma akcji operatora to nic nie
    pobieram i nie instaluję. Dzięki za odpowiedź.

    neelix