  • 1. Data: 2014-01-18 00:23:36
    Temat: Re: Bezpieczny smartfon ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 21:35:58 +0100, Trybun napisał(a):

    > I szyfrowanie każdego połączenia? Czyli potrzebny indywidualny
    > telefon-koder i telefon-dekoder dla nadawcy i odbiorcy. Jak to sobie w
    > ogóle wyobrażasz w praktyce?

    No normalnie - skoro dane transmitowane i tak sa cyfrowe, to co za
    problem je zaszyfrowac ?

    J.

  • 2. Data: 2014-01-18 14:03:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jan 2014 00:23:36 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > No normalnie - skoro dane transmitowane i tak sa cyfrowe, to co za
    > problem je zaszyfrowac ?

    żeby było bezpiecznie to kodować musi twój telefon. Jak będzie kodował
    operator to mozesz to sobie w buty wsadzić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-01-18 19:38:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 13:03:53 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > żeby było bezpiecznie to kodować musi twój telefon. Jak będzie kodował
    > operator to mozesz to sobie w buty wsadzić

    Oczywiscie. Ale w czym problem ?

    J.

  • 4. Data: 2014-01-18 22:59:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-18 00:23, J.F. pisze:

    > No normalnie - skoro dane transmitowane i tak sa cyfrowe, to co za
    > problem je zaszyfrowac ?
    >
    > J.

    No byłoby to problemem, potrzeba by specjalnych urządzeń dla danej grupy
    użytkowników do prowadzenie zaszyfrowanej korespondencji telefonicznej. .

  • 5. Data: 2014-01-19 11:35:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 22:59:36 +0100, Trybun napisał(a):

    > No byłoby to problemem, potrzeba by specjalnych urządzeń dla danej grupy
    > użytkowników do prowadzenie zaszyfrowanej korespondencji telefonicznej. .

    Ale o smartfonie rozmawiamy. Programy rozne na nim uruchamiamy, czemu
    nie takie do szyfrowania ?

    J.

  • 6. Data: 2014-01-19 15:41:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 Jan 2014 11:35:22 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ale o smartfonie rozmawiamy. Programy rozne na nim uruchamiamy, czemu
    > nie takie do szyfrowania ?

    bo jak to szyfrowanie jest w warstwie aplikacyjnej, to po drodze możesz
    mieć backdora NSA, który Twoją rozmowę nieszyfrowaną wyśle do Wielkiego
    Brata :)

  • 7. Data: 2014-01-19 15:50:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 14:41:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > bo jak to szyfrowanie jest w warstwie aplikacyjnej, to po drodze możesz
    > mieć backdora NSA, który Twoją rozmowę nieszyfrowaną wyśle do Wielkiego
    > Brata :)

    Ale to wina telefonu, a nie publicznej sieci :-)

    Publiczna siec nawiasem mowiac musiala by miec tajna umowe, aby nie
    pokazywac ilosci tajnych danych na rachunku :-)

    J.