  • 1. Data: 2011-05-10 11:56:11
    Temat: Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Cieplutko siem zrobilo i przemieszczajac sie po zakorkowanej Warszawie
    nachodza mniem ponure mysli starego czlowieka.
    Po kiego ja siem poce w tym integralu, po kiego smaze jajka na
    litrowej V'ce bo to ze wentylator chlodnicy podgrzewa prawe kolano to
    nawet dobrze bo pobolewa mnie ale co mi z tego ze mam swietnie
    wentylowana kurtke jak ta wentylacja ma sens pow 100 km/h ???
    Taki bol egzystencjalny...
    No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie
    pojade do roboty.
    A zolte niech odpoczywa.
    A i na skutrze.

    Bolu nie osladza nawet przejazdzka po S8 bo jakas taka prosta ja
    zrobili.

  • 2. Data: 2011-05-10 12:07:09
    Temat: Re: Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Tytus <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Taki bol egzystencjalny...
    > No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie

    Laczymy sie z Toba w bolu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-05-10 12:08:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Laczymy sie z Toba w bolu.

    A, a zolte sobie powies nad kanapom.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-05-10 12:18:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 14:08, AZ pisze:

    > A, a zolte sobie powies nad kanapom.

    a po co,przecie to nie kultowe:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-05-10 12:18:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > a po co,przecie to nie kultowe:-)

    Podroba kultowego :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-05-10 12:19:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 13:56, Tytus pisze:

    > Po kiego ja siem poce w tym integralu, po kiego smaze jajka na
    > litrowej V'ce

    Bo motocykle to nasza pasja, synku.

    > bo to ze wentylator chlodnicy podgrzewa prawe kolano to
    > nawet dobrze bo pobolewa

    A sorry, dziadku.

    > ale co mi z tego ze mam swietnie
    > wentylowana kurtke jak ta wentylacja ma sens pow 100 km/h ???

    Dodziurkuj se bardziej bedzie dzialac od 50 i doszyj wstawki z
    przezroczystego tiulu w newralgiczne miejsca.
    W kroku na przykład.

    > No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie
    > pojade do roboty.
    > A i na skutrze.

    A kto będzie siał strach i przerażenie na warszawskich ulicach?
    Kto wprawi miasto w zadziwienie - prędkością i rykiem wydechu?
    Kto będzie zostawiał swój ślad na ziemi w postaci porysowanych
    karoserii, powybijanych szyb i pourywanych lusterek?

    Sam mam zapierdalać na nasza wspólna złą opinię, zazdrość właścicieli
    porszaków, bentejów a nawet opli?
    Sam mam ciężko tyrać na ulotny zachwyt skąpo ubranych kobiet?

    W necie to miliony motonitów, każdy ma litra w sigu (oprócz Jamesa),
    terabajty lansiarskich fot, setki stowarzyszeń posiadaczy
    posegregowanych wg fabryki, koloru, marki wydechu...

    Ale żeby wyrabiać konkretne godziny lansu na mieście... to jak zwykle
    nie ma kim.

    KJ norma lansu za tuzin net-cyklistów

  • 7. Data: 2011-05-10 12:30:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 04:56:11 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siemka
    >
    > Cieplutko siem zrobilo i przemieszczajac sie po zakorkowanej Warszawie
    > nachodza mniem ponure mysli starego czlowieka.

    Tez sie zastanawiam otatnio nad sensem swojej litrowej V. Do miasta za
    duza, za mocna, za duzo pali, za malo zwortna itd. O wiele przyjemniej sie
    pcha w korkach endurakiem o 10 razy mniejszej mocy i 100kg mniejszej masie.

    Z kolei dzidowanie po drogach publicznych jakies takie malo fajne w
    porownaniu z torem wyscigowym.

    Ale na torze to mnie moja Vka przerasta w kazdym aspekcie i
    lepsze byloby jakies 250, moze 600, zeby sie nie bac odwinac gazu do konca
    na wyjsciu z zakretu.

    Zobaczymy jak to bedzie w najblizszej przyszlosci, na razie jeszcze nie
    sprzedaje :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 8. Data: 2011-05-10 12:42:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Z kolei dzidowanie po drogach publicznych jakies takie malo fajne w
    > porownaniu z torem wyscigowym.

    Czasami jest fajne, ale jak sie po jezdzi po zamknietym obiekcie to
    staje sie malo fajne.

    > Ale na torze to mnie moja Vka przerasta w kazdym aspekcie i
    > lepsze byloby jakies 250, moze 600, zeby sie nie bac odwinac gazu do konca
    > na wyjsciu z zakretu.

    Pocwicz sobie kontrolowane uslizgi tylu przy odkrecaniu, pomaga
    przelamac strach. Przeciez to nie jest tak ze odkrecisz, jeb i lezysz,
    jest sporo czasu na opanowanie sytuacji, choc na poczatku odruch
    zamkniecia przepustnicy jest silny.

    O tak: http://www.youtube.com/watch?v=xLHYZbj4IO4 a pozniej juz wychodzi
    tak http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-05-10 12:48:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 12:42:00 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czasami jest fajne, ale jak sie po jezdzi po zamknietym obiekcie to
    > staje sie malo fajne.

    Tylko, ze te zamkniete obiekty sa daleko i drogo. A pod nosem mam hektary
    lasow, ktore moge ujezdzac endurakiem.

> [...]
    > przelamac strach. Przeciez to nie jest tak ze odkrecisz, jeb i lezysz,
    > jest sporo czasu na opanowanie sytuacji, choc na poczatku odruch

    Wciaz trenuje na DT :)

    > O tak: http://www.youtube.com/watch?v=xLHYZbj4IO4 a pozniej juz wychodzi
    > tak http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak ;-)

    Nie ciagnie Cie do Poznania, zeby pojezdzic z pomiarem czasu?

  • 10. Data: 2011-05-10 12:52:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Tylko, ze te zamkniete obiekty sa daleko i drogo. A pod nosem mam hektary
    > lasow, ktore moge ujezdzac endurakiem.

    A mnie to jakos nigdy nie fascynowalo, chyba ze mi sie kiedys czarne
    znudzi.

    > Wciaz trenuje na DT :)

    No chyba ze ;-)

    > Nie ciagnie Cie do Poznania, zeby pojezdzic z pomiarem czasu?

    No plan jest by choc raz w tym roku pojechac zobaczyc co da rade walcem
    wykrecic, jak narazie to spac nie moge ze kupilem walca a nie jakies R1
    czy inne GSX-R ale glupi sobie mowilem "nie kreci mnie zapierdalanie,
    kupie sobie fajny ciezki turystyczny motocykl", coz...

    --
    Artur
    ZZR 1200