  • 1. Data: 2012-04-24 11:14:07
    Temat: Koniec srebrnych automatów
    Od: m...@g...com

    Witam. Wygląda na to, że wraz z końcem TP skończyła się era srebrnych prostokątnych
    aparatów. Tam, gdzie uznano, że aparat jest nierentowny, usuwano go, a w innych
    miejscach montowano w jego miejsce żółty aparat pochodzący z masowych ostatnio
    demontaży. W moich okolicach nie ostał się już żaden srebrny, a w tej
    http://www.publitel.pl/wyszukiwarka_at/ wyszukiwarce nie mogę już znaleźć żadnego w
    całej Polsce. Ogólnie strasznie ubyło automatów ostatnio (TP.... yyy Orange nie jest
    już regulowany przez UKE więc droga do tergo wolna...)

  • 2. Data: 2012-04-25 13:59:58
    Temat: Re: Koniec srebrnych automatów
    Od: "Maciek" <.@.>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał
    > (TP.... yyy Orange nie jest już
    > regulowany przez UKE więc droga do tergo wolna...)

    Ale to chyba sobie tak gdybasz, prawda?
    Zmiana znaku handlowego (zmiana marki) pozwala na uwolnienie się z więzów
    prawa?

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-04-25 18:35:45
    Od: m...@g...com

    On 25 Kwi, 13:59, "Maciek" <.@.> wrote:
> [...]
    >
    > Ale to chyba sobie tak gdybasz, prawda?
    > Zmiana znaku handlowego (zmiana marki) pozwala na uwolnienie się z więzów

    Nie, po prostu UKE (jak rozumiem) nie wydała kolejnej decyzji na temat
    świadczenia usługi powszechnej. Było to prawie rok temu.

  • 4. Data: 2012-04-26 00:33:57
    Od: "Alex D. B." <a...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@vbbgl4...
[...]

    a jak w tym stoii srebrne jajko?
    bo namierzylem takie w szpitalu (bud 10) na Kasprzaka, DC.

    pare dni temu przerzylem male zdziwko, bo zobaczylem paniusie w wro
    korzystajaca z automatu.
    bodajrze zoltek.

    Alex.

  • 5. Data: 2012-04-26 10:35:46
    Od: m...@g...com

    Srebrne jajka chyba zostają (jak na razie)

  • 6. Data: 2012-04-26 18:28:20
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Nie, po prostu UKE (jak rozumiem) nie wydała kolejnej decyzji na temat
    >świadczenia usługi powszechnej. Było to prawie rok temu.

    UKE powinno wyznaczyć innego "pasożyta" na świadczenie usługi powszechnej
    (netia, dialog czy inne telestrady), niech podbuduja troche infrastruktury!

  • 7. Data: 2012-04-26 22:46:11
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    > pare dni temu przerzylem male zdziwko, bo zobaczylem paniusie w wro
    > korzystajaca z automatu.
    > bodajrze zoltek.

    Czytam tą grupę i normalnie zwykle wieksozść pisze po polsku. Ty masz
    jakieś problemy ze wzrokiem, bo:

    - przeżyłem

    - bodaj że

    Oczy bolą, sorka że nie w temacie ale nie lubię jak nie-Polacy pisują
    udając że znają polski!

    TL

  • 8. Data: 2012-04-29 17:59:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 18:28:20 +0200, gzk napisał(a):

    > UKE powinno wyznaczyć innego "pasożyta" na świadczenie usługi powszechnej
    > (netia, dialog czy inne telestrady), niech podbuduja troche infrastruktury!

    Pasozyt musialby sie sam zglosic.

    Poza tym juz widac ze zalatwili by to przez radio.

    J.

  • 9. Data: 2012-04-29 20:47:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "SP 1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czytam tą grupę i normalnie zwykle wieksozść pisze po polsku. Ty masz
    > jakieś problemy ze wzrokiem, bo:
    >
    > - przeżyłem

    Tak,

    > - bodaj że

    To akurat razem.

    > Oczy bolą, sorka że nie w temacie ale nie lubię jak nie-Polacy pisują
    > udając że znają polski!

    Tak się składa, że znam Alexa osobiście, i mimo, że się raczej nie lubimy
    (oszczędzę szczegółów o co poszło), muszę uczciwie przyznać, że od momentu
    urodzenia mieszka w Polsce, chodził do polskich szkół, co pozwala mi z
    prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, czyli stuprocentowym
    stwierdzić, że nie jest "nie-Polakiem".
    Co do błędu - nie zdarzyło ci się szybko pisząc, że zrobiłeś literówkę?
    (zwłaszcza będąc zajętym/w niedoczasie/zmęczonym/etc) Ja robię średnio 3-5
    na taki krótki post. Przeważnie poprawiam. Ale czasem nie, zwłaszcza, ze
    doszedł złamany środkowy palec (co daje komiczny efekt przy zginaniu palców
    dłoni). Nie oznacza to, że nie umiem pisać po polsku. Więcej - gotów jestem
    postawić kratę browca, że większość z tu piszących pokonam w konkursie
    ortograficznego pisania.
    Tak więc, na podstawie jednego postu nie wyrokujmy czyichś umiejętności,
    bądź ich braku. Wiem, ze liczy się wrażenie, ale nie każdy ma na to czas
    zawsze i wszędzie.

    (PS. w trakcie pisania tego postu poprawiłem ok. 12 literówek)

  • 10. Data: 2012-04-29 22:20:31
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    > Pasozyt musialby sie sam zglosic.

    albo być przedsiębiorcą detalicznym o znaczacej pozycji rynkowej albo
    mieć najwiekszą liczbę stacjonarnych linii telefonicznych.

    --
    Telesfor BAUDOT