  • 1. Data: 2009-02-02 15:06:37
    Temat: Koniec taniej Sigmy
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

  • 2. Data: 2009-02-02 15:09:51
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > 10-20/4-5.6 EX DC HSM 2*199
    > 17-70/2.8-4.5 DC HSM * 1*299
    > 18-50/2.8 EX DC Macro HSM * 1*799
    > 18-200/3.5-6.3 DC 999
    > 18-200/3.5-6.3 DC OS HSM * 1*699
    > 50-150/2.8 EX DC II HSM 2*899
    > 55-200/4-5.6 DC HSM * 699
    >
    > Zabawnie, co nie?

    wkurwiajace... tymbardziej ze tylko solidne mechanicznie a optyka do d.... w
    porownaniu z podobnymi i tanszymi Nikkora

  • 3. Data: 2009-02-02 15:17:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Pikus' wrote:

    > wkurwiajace... tymbardziej ze tylko solidne mechanicznie a optyka do d.... w
    > porownaniu z podobnymi i tanszymi Nikkora

    Oj, optyka nie jest do dupy. Do dupy jest AF. No i cena, bo teraz Nikon kosztuje
    mniej.

  • 4. Data: 2009-02-02 15:30:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Oj, optyka nie jest do dupy. Do dupy jest AF. No i cena, bo teraz Nikon
    > kosztuje mniej.

    W cenach referencyjnych? po czy przed podwyżką?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-02-02 15:35:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    dominik wrote:

    > W cenach referencyjnych? po czy przed podwyżką?

    Po podwyżce. 50/1.4 AF-S kosztuje 1349 zł.

  • 6. Data: 2009-02-02 15:55:33
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Po podwyżce. 50/1.4 AF-S kosztuje 1349 zł.

    Porównujesz w obu przypadkach ceny referencyjne?
    Myślę że z prawdziwym porównaniem trzeba będzie poczekać, to co jest
    oficjalnie w cennikach zazwyczaj jest mocno zawyżone i tak.
    Inna sprawa, że akurat sigma 50/1.4 jest pozycjonowana wyżej od szkieł
    systemowych i nie bez powodu. To jedyna 50mm tego typu - z swoimi wadami
    i zaletami, ale jednak.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-02-02 15:57:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Cytat za foto-net:
    >
    > 8/3.5 EX DG fisheye circular 3*399

    > Zabawnie, co nie?

    Nie wiem co ma być zabawne. No i co to jest te 3*399? Domyślam się, że
    komentujesz spadek wartości złotówki względem innych walut? Ale pomyśl -
    jak się cieszą eksporterzy, którzy tak narzekali na silną złotówkę.
    Każdy medal ma dwie strony :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 8. Data: 2009-02-02 16:02:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-02 16:57:22 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Nie wiem co ma być zabawne. No i co to jest te 3*399? Domyślam się, że
    > komentujesz spadek wartości złotówki względem innych walut?

    To kolejna globalna podwyżka, ze względu na spadek Yena do innych walut.

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-02-02 16:13:55
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:

    > To kolejna globalna podwyżka, ze względu na spadek Yena do innych walut.

    Odwrotnie chyba - spadek innych walut w stosunku do yena.

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 10. Data: 2009-02-02 16:15:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

> [...]
    > komentujesz spadek wartości złotówki względem innych walut? Ale pomyśl -
    > jak się cieszą eksporterzy, którzy tak narzekali na silną złotówkę.

    Radość z eksportu na taniej walucie to jak radość starej tirówki że ktoś ją chce
    za 10 zł...