  • 1. Data: 2002-06-11 11:47:11
    Temat: Konkretne numery do TPSA.
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...tkb.pl>

    Witam.
    Czy ktos moze podac jakies konkretne numery do TPSA gdzie mozna sie
    dowiedziec czegos konkretnego o ich usluchach internetowych ??
    Bo mam dosyc gadania z przyglupimi panienkami...
    Wchodze na strone http://www.tpsa.pl/biznes/df/frame_relay/index.php
    Na dole jest informacja:
    Chcesz Wiedziec wiecej ?
    Zobacz listę dostępnych usług dodanych
    Zobacz rodzaje dostępu
    Szczegółowe informacje na temat usługi Transmisji Danych
    FRAME RELAY/ATM uzyskasz dzwoniąc pod numer Linii Bezpłatnej
    0-800 100 000

    Wiec ja dzwonie i co ? ..sie okazuje ze to nie ten numer tam obsluguja
    klientow z telefonami, ale nic jestem uprzejmy prosze o numerek do
    osblugi internetu. Panienka daje mi 0801 321 123.
    DZwonie tam a tam automat: Osbluga klientow korzystajacych z
    komuntowanych polaczen internetowych...dobra dzwonie na
    0 800 120 811. Tlumacze o co mi chodzi (lacze 4 Mbps)
    NA to ona mi ze to duza i niestandardowa szybkosc.
    Ja sie pytam jak to duza ..pytam sie czy moze mi powiedziec
    cokolwiek bez tracenia bez sensu czasu. A ta mi na to
    ze powinienem zlozyc podanie i wyslac faxem.
    Ok mowie za ile dostane odpowiedz, bo na razie sie rozgladam
    za zapasowym laczem wiec troszke mi na czasie zalezy.
    Szeptel odpowiedzial w ciagu kilku godzin na zapytanie.
    A ta Paniusia do mnie ze odpowiedzi udzielaja bardzo szybko -
    w ciagu tygodnia. A psia jego mac !
    stwierdzila ze tym sie zajmoje jakas komorka ..czy ktos ma
    numer do tej komorki moze oni cos powiedza konkretnego zanim
    cokolwiek bede wysylal..

    pozdr.
    --
    Marcin Jurczuk -> s...@t...pl

  • 2. Data: 2002-06-11 14:14:06
    Temat: Re: Konkretne numery do TPSA.
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > 0 800 120 811. Tlumacze o co mi chodzi (lacze 4 Mbps)

    to ja Ci pomoge, miesiecznie zaplacisz niecale 8000zl za 4Mb (2x2Mb + load
    balancing)
    a za instalacje tez jakies 8000zl (2xpolpak 2Mb + instalacja Load
    Balancingu - KPINA !!!)

    Marcin

  • 3. Data: 2002-06-11 22:33:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Marcin Kuczera <m...@n...net> wrote:

    > to ja Ci pomoge, miesiecznie zaplacisz niecale 8000zl za 4Mb (2x2Mb + load
    > balancing)
    Czemu az tak duzo? Za ten load balancing sobie tak licza?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 4. Data: 2002-06-12 09:24:33
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Czemu az tak duzo? Za ten load balancing sobie tak licza?

    zeby wlaczyli LB to musisz kupic cir 128kbit/s na kazde lacze
    a to juz wychodzi jakies 7000zl brutto, do tego jakies 800zl/mc brutto
    musisz zaplacic za to ze oni beda utrzymywac LB !!!! (pewnie co 2 godziny
    beda zagladac do konfigu czy ktos czegos nie usunal :)

    A najlepsze jest to, ze LB po swojej stronie mozesz sobie wlaczyc bez ich
    wiedzy i nic cie to nie kosztuje - ale wtedy masz lacze asymetryczne 4Mb
    out, 2x2Mb in

    Marcin

  • 5. Data: 2002-06-12 10:18:38
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Marcin Kuczera <m...@n...net> wrote:
    > load

    > zeby wlaczyli LB to musisz kupic cir 128kbit/s na kazde lacze
    AFAIK ten cir to byl potrzebny do BGP a nie do load balancing?

    > A najlepsze jest to, ze LB po swojej stronie mozesz sobie wlaczyc bez ich
    > wiedzy
    A no mozesz..

    > i nic cie to nie kosztuje - ale wtedy masz lacze asymetryczne 4Mb
    > out, 2x2Mb in
    Tia tylko ze wtedy to masz raczej 2 in i 4 out...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 6. Data: 2002-06-12 12:26:38
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > AFAIK ten cir to byl potrzebny do BGP a nie do load balancing?

    kiedys, niestety nie w nowej "atrakcyjniejszej" ofercie

    > Tia tylko ze wtedy to masz raczej 2 in i 4 out...

    jak sobie wezmiesz rozlozysz ruch przychodzacy na 2 serwery to kazdy z nich
    ma 2Mbi in i wspolnie 4Mbit out

    dlatego napisalem 2x2
    to jest dobre dla tych co w hosting sie bawia.

    Marcin