  • 1. Data: 2002-06-11 11:47:03
    Temat: dzierżawki od TP S.A.
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy może w ostatnim czasie komuś zestawili - jeśli nie to jak
    się wykręcili ?

    pozdr.
    Soja

  • 2. Data: 2002-06-11 17:30:44
    Temat: Re: dzierżawki od TP S.A.
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    Rany??? Statystyki prowadzisz?? Po co Ci to? Zloz podanie do TPSA i sie
    dowiedz na wlasnej skorze. Jasne, ze zakladaja. Czemu niby maja nie
    zakladac?? Bo jakis 17 latek napisal jakas bzdure, ze tlumiki zakladaja i
    teraz cala spolecznost internetowa bedzie co 2 dni wyslac na polipa czy to
    prawda, ze nie zakladaja? Koles, przestan siac panike i troche myslenia, a
    nie wiary w to co kto mowi.

  • 3. Data: 2002-06-11 20:28:23
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <3...@f...onet.pl>, Maciek napisał(a):

> [...]
    > prawda, ze nie zakladaja? Koles, przestan siac panike i troche myslenia, a

    Jesteś pewien ? To dlaczego ja czekam na dwie od grudnia 2001 ?

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 4. Data: 2002-06-11 21:41:54
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    > Jeste? pewien ? To dlaczego ja czekam na dwie od grudnia 2001 ?

    Mam Ci teraz wywrozyc z fusow czemu? Moze nie ma mozliwosci technicznych, moze
    papiery sie gdzies zgubily. Moze ktos Cie specjalnie olal, a moze w zlym miejscu
    zrobiles podpis. Ale co Ty zrobiles w tej sprawie? Napisales posta na grupe. Godne
    podziwu. Wniosek?? Ta straszna TPSA nie dzierzawi lacz! Pewnie URT zapomnial o
    kontroli TPSA i ta teraz sobie pozwala. Proponuje jutro z rana zaczac wydzwaniac do
    TPSA i meczyc w/w sprawe. Wydaje mi sie, ze gdybys chcial to juz dawno bys ta
    sprawe zalatwil - a nikt w takiej duzej organizacji jak TPSA nie bedzie o Tobie
    pamietal i za Toba latal. A jakt ktos to zrobil specjalnie to prawo jest za Toba.
    Mam nadzieje, ze o tym wiesz. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

  • 5. Data: 2002-06-12 09:24:16
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <3...@f...onet.pl>, s...@p...onet.pl
    says...

> [...]
    > pamietal i za Toba latal. A jakt ktos to zrobil specjalnie to prawo jest za Toba.
    > Mam nadzieje, ze o tym wiesz. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    Stary wez wyluzuj troche. Dziwne ze np. takie duze firmy jak TDC Polska
    nie podlaczaja nowych klientow bo im TPSA nie chce dzierzawic kabli.

    Ale pewnie oni tez nie wiedza o czym pisza. Ty zas na pewno wiesz.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 6. Data: 2002-06-12 09:24:25
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

> [...]

    > pamietal i za Toba latal. A jakt ktos to zrobil specjalnie to prawo jest za Toba.
    > Mam nadzieje, ze o tym wiesz. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    I po co mam się scierać, jak przy składaniu wniosku powidziano mi prosto
    w oczy, że drutów nie będzie ! Jak będe się za bardzo domagał to dostanie
    odpowiedź brak możliwości technicznych a znajomy monter twierdzi, że pary są.
    Zatem czekam aż coś się u nich zmieni.

    --
    _ _ _ _ _

  • 7. Data: 2002-06-12 09:24:52
    Od: "Sebastian Demski" <s...@w...pl>

> [...]
    ta
    > sprawe zalatwil - a nikt w takiej duzej organizacji jak TPSA nie bedzie o

    no wlasnie to chyba powinni latac. w koncu to oni na tym zarabiaja.

    Pozdro. Seba

  • 8. Data: 2002-06-12 12:26:45
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <M...@n...onet.pl>, Leszek Olszewski napisał(a):

    > Stary wez wyluzuj troche. Dziwne ze np. takie duze firmy jak TDC Polska
    > nie podlaczaja nowych klientow bo im TPSA nie chce dzierzawic kabli.
    >
    > Ale pewnie oni tez nie wiedza o czym pisza. Ty zas na pewno wiesz.

    Tam gdzie mogą podłączają radiem.

    --
    _ _ _ _ _

  • 9. Data: 2002-06-12 16:33:55
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <s...@g...korbank.pl>, ns88
    @devnull.kgb.com.ua says...

    > Tam gdzie mogą podłączają radiem.

    Hm, a od kiedy przepraszam TDC oferuje radiodostep?

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 10. Data: 2002-06-12 21:52:12
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    Powiedz mi jak ja mam wyluzowac jak ja czytam takie bzdury? Troche dziwi mnie fakt,
    ze
    tak powazny i dojarzaly facet jak Ty, ktory sie chyba nie jednym madrym postem
    wykazal na
    grupe pisze takie farmazony? Bo widzisz, jak cos piszesz to fajnie by bylo jak bys
    sie
    wykazal zrodlem takich informacji. No bo widzisz. Piszesz, ze TPSA nie zestawia lacz.
    Ja
    mowie, ze wystawia. Mowie to i mam dowod w postaci faktur. Od marca tego roku sa to 2
    lacza. Piszesz, ze TDC Polska nie podlacza nowych klientow, bo TPSA im nie dzierzawi
    lacz. No wiec ja dzownie do tej firmy (nr 0 801 338 333) i rozmawiam z Pania
    Magdalena
    Cichocka (o ile dobrze uslyszalem) no robie z siebie durnia bo... pytam czy to
    prawda, ze
    nie podlaczaja nowych klientow, bo im TPSA nie daje lacz. Ona mowi, ze podlaczaja.
    Wiec
    draze dalej i pytam, czy moze miesiac temu nie zestawiali lacz. Pani po chwili
    konsternacji odpowiada mi, ze: "TDC Internet zestawia lacza od poczatku kiedy
    powstala".
    No wiec wracajac do Twojej blyskotliwej wypowiedzi popartej wieloma dowodami "Ale
    pewnie
    oni tez nie wiedza o czym pisza. Ty zas na pewno wiesz." zaczynam sie zastanawiac czy
    masz zly dzien. Jesli tak, a tak sadze, bo watpie zeby taki madry czliwek jak Ty,
    ktory
    na pewno jest madrzejszy ode mnie w wielu dziedzinach zycia i pracy popelnil tak
    kardynalny blad. Wybaczam, jednak mam nadzieje, ze wiecej nie bedziesz wyslal (jak z
    reszta wiekszosc innych uzytkownikow) lagodnie rzecz biorac niepotwierdzonych
    informacji
    i nie bedziesz wprowadzal naprawde zainteresowanych w falsz i blad.

    Chetnie odpisal bym Ci na maila ale uwazam, ze zbyt dzuo sie czyta ostatnio takich
    glupich postow i mozna je nazwac "problamami polskiego internetu".

    Pozdrawiam wyrozumiale.
    Maciek