  • 1. Data: 2012-04-25 20:18:06
    Temat: Konserwacja podwozia nowego samochodu
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że dealer
    wskazuje na fabryczne zabezpieczenie. Mam jednak co do tego wątpliwości widząc te
    powłokę ochronną, jadąc potem np. po nawierzchniach naprawianych przy użyciu
    emulsji i grysów, znając stan naszych dróg i ulic i słysząc odgłosy uderzeń grysu i
    piasku o podwozie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-25 20:54:02
    Temat: Re: Konserwacja podwozia nowego samochodu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 25-04-2012 o 20:18:06 TM <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    (...)
> [...]
    > nawierzchniach naprawianych przy użyciu emulsji i grysów, znając stan
    > naszych dróg i ulic i słysząc odgłosy uderzeń grysu i piasku o podwozie.

    Też kupiłeś nowego Citroena? :-)

    Pzdr
    TG

  • 3. Data: 2012-04-25 21:01:36
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    --

    Na pewno nic złego się nie stanie jak zrobisz. Ja robiłem środkiem
    Rust-Check i po kilku latach podwozie nadal jest czarne i nigdzie nie widać

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2012-04-25 21:35:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-25 21:01, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > podwozie nadal jest czarne

    Nadwozie też czarne?
    Skodę miałem czerwoną, podwozie, tam, gdzie było blachę widać - było
    czerwone, plastik pokrywający część spodu podrapany, ale tego nawet nie
    zamierzałem unikać.
    Po 4 latach nic niepokojącego w kanale widać nie było.
    P.

  • 5. Data: 2012-04-25 21:40:31
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamierzałem unikać.
    > Po 4 latach nic niepokojącego w kanale widać nie było.

    Czarne od środka konserwującego ;) Niedokładnie napisałem :P Miałem na
    myśli, że po kilku latach środek nadal jest na podwoziu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2012-04-25 21:49:12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Czy należy wykonać konserwację podwozia nowego samochodu, pomimo tego, że
    >dealer wskazuje na fabryczne zabezpieczenie.

    Dla mnie to mija sie z celem - najpierw beda gnic nadkola czy progi a nie
    podwozie. Z reszta jak chcesz pojezdzic nowym autem 5-8 lat to mysle, ze bez
    dodatkowej konserwacji nie powinno zgnic.

    Dysiek

  • 7. Data: 2012-04-25 21:57:35
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie to mija sie z celem - najpierw beda gnic nadkola czy progi a nie
    > podwozie. Z reszta jak chcesz pojezdzic nowym autem 5-8 lat to mysle, ze
    > bez dodatkowej konserwacji nie powinno zgnic.

    Koserwacja obejmuje również profile zamknięte i nadkola. A jeżeli o
    nadkolach mowa to powinny być założone plastikowe nadkola do wnętrza - to
    naprawdę dużo daje.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2012-04-25 22:06:56
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-25 21:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Koserwacja obejmuje również profile zamknięte i nadkola. A jeżeli o
    > nadkolach mowa to powinny być założone plastikowe nadkola do wnętrza -
    > to naprawdę dużo daje.

    To już jest przesada. Tak wysmarowane smołą były duże fiaty w latach 80.
    Obecnym autom tego nie potrzeba, naprawdę.
    P.

  • 9. Data: 2012-04-25 22:07:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Apr 2012 21:57:35 +0200, kamil/Endurorider.pl wrote:

> [...]
    >
    > Koserwacja obejmuje również profile zamknięte i nadkola. A jeżeli o
    > nadkolach mowa to powinny być założone plastikowe nadkola do wnętrza - to

    No gnije właśnie nad tymi plastikami :)

    Powinno być tak że, oczywiście plastikowe tak, ale do nakładania
    konserwacji należy je zdemontować.

  • 10. Data: 2012-04-25 22:15:29
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > No gnije właśnie nad tymi plastikami :)
    >
    > Powinno być tak że, oczywiście plastikowe tak, ale do nakładania
    > konserwacji należy je zdemontować.

    Właśnie to miałem na myśli :) Zdjąć plastik, konserwacja, założyć plastik ;)

    --
    pozdrawiam
    kml