  • 1. Data: 2016-09-03 02:26:54
    Temat: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Żona kupiła nowego Renaulta Captur, którym zamierza pojeździć dłużej,
    niż 10 lat. Jak radzicie? Zakonserwować dodatkowo profile zamknięte i
    podwozie? Dawno temu było to powszechnie praktykowane, a teraz?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-09-03 03:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zakonserwowac. Sprawdzic czy ma nadkola z plastiku. Jak nie ma to dokupic, dorobic,
    ukrasc. Teraz samochody robia na max 10 lat. Powtarzanym co jakis czas konserwowaniem
    profili mozna wydluzyc czas zycia o minimum drugie tyle. Nie uchroni taka konserwacja
    przed korozja zmeczeniowa ale naprawa jakiegos wspornika wahacza to maly pikus przy
    wymianie progu albo nie odkrecanego blotnika.

  • 3. Data: 2016-09-03 13:33:18
    Temat: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

> [...]
    > dłużej, niż 10 lat. Jak radzicie? Zakonserwować dodatkowo profile
    > zamknięte i podwozie? Dawno temu było to powszechnie praktykowane,

    Już w 1996 roku istniały technologie, które pozwalały zabezpieczyć
    blachę na 19 lat tak ze nie zardzewiała. Dziś technologie są lepsze
    albo celowo potanione. Zależy którą masz w tym Capturze. Jednak
    10 lat powinno wytrzymać nie robiąc nic czyli jak stryjenka uważa.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-09-03 14:12:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze wytrzyma tylko po dziesieciu latach najwiecej bedzie chcialo zaplacic
    zlomowisko.

  • 5. Data: 2016-09-03 15:23:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Jasne ze wytrzyma tylko po dziesieciu latach najwiecej bedzie
    > chcialo zaplacic zlomowisko.

    za 10 lat zepsuta polska klasa półśrednia będzie kupować nowe wozy ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-09-03 15:46:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-03 o 15:23, PiteR pisze:

    > za 10 lat zepsuta polska klasa półśrednia będzie kupować nowe wozy ;)

    Dwudziestoletnie nówki sztuki nie śmigane, nie bite, Niemiec nimi
    tylko w niedzielę do kościoła jeździł i płakał jak sprzedawał.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-09-03 15:57:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko trzeba bedzie uwazac z wlacznikami zeby sie nie wysadzic.

  • 8. Data: 2016-09-03 17:07:30
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sobota, 3 wrzesnia 2016 14:12:49 UTC+2 uzytkownik Zenek Kapelinder napisal:
    > Jasne ze wytrzyma tylko po dziesieciu latach najwiecej bedzie chcialo
    > zaplacic zlomowisko.

    Po 10 latach stan blach bedzie najmniejszym problemem w tym aucie ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 9. Data: 2016-09-04 15:59:11
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin Kiciński w
    ups.com>:

    > Po 10 latach stan blach bedzie najmniejszym problemem w tym aucie ;)

    Napisz proszę co będzie problemem, to sprawdzę, czy w dwunastoletnim
    Lacettim wystąpił ;)

    Konserwację podwozia robiłem jak miał 7 lat.

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2016-09-04 16:12:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 3 Sep 2016 02:26:54 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > niż 10 lat. Jak radzicie? Zakonserwować dodatkowo profile zamknięte i
    > podwozie? Dawno temu było to powszechnie praktykowane, a teraz?

    Z technicznego punktu widzenia na pewno warto - jak każda konserwacja.
    Ale dowiedz się co na ten temat sądzą warunki gwarancji.