  • 1. Data: 2016-09-01 18:29:44
    Temat: Prośba o sprawdzenie VINu Audi
    Od: karolm <k...@o...eu>

    Czy moglibyście sprawdzić VIN? Głównie chodzi o przebieg (do kiedy
    serwisowany ) i bezwypadkowość

    WAUZZZ8E97A277958

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2016-09-01 22:35:54
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie VINu Audi
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 01.09.2016 o 18:29, karolm pisze:
    > Czy moglibyście sprawdzić VIN? Głównie chodzi o przebieg (do kiedy
    > serwisowany ) i bezwypadkowość
    >
    > WAUZZZ8E97A277958

    Tylko tyle:
    http://www.automo.pl/raport/57360/fce61d6836a8c32ecd
    75e751f4726b5e

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-09-01 23:57:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > http://www.automo.pl/raport/57360/fce61d6836a8c32ecd
    75e751f4726b5e

    A mógłbyś sprawdzić jeszcze taki numer?

    SHHFK27407U053200

    Chodzi mi głównie o przebieg, reszta mniej istotna. Sprzedający podaje
    114 tys. ale auto wygląda na o wiele mniej - nie wiem, czy ktoś tak dbał
    o to auto, czy powymieniane zostały fotele, kierownica, gałka (są
    praktcznie nowe). Ostatni wpis w książce z przebiegiem chyba 103 tys. W
    samochodzie praktycznie nic nie jest zużyte, aż nie chce się wierzyć.
    Raczej bezwypadkowe, bo wszystkie elementy sprawdzone miernikiem i w
    granicach 140-170 mikrometrów. No chyba, że potrafią już tak malować w
    stodołach ;-)

    Z góry dziękuję za pomoc.
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2016-09-02 08:11:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-01 o 23:57, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > SHHFK27407U053200
    >
    > Chodzi mi głównie o przebieg, reszta mniej istotna. Sprzedający podaje

    Niestety nic o nim nie mam.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-09-02 08:53:16
    Od: karolm <k...@o...eu>

    dzięki
    to już widziałem
    ale przebieg jest już na przeglądzie technicznym w Polsce dlatego ma 190
    tys, a nie wiadomo ile miał przed przekroczeniem granicy
    ps. ksiazki serwisowej nie ma, przebieg niby 230 tys, a pedał sprzegła
    wytarty ze masakra

  • 6. Data: 2016-09-02 16:39:36
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nic o nim nie mam.

    Dziękuję i tak za chęci. Auto sprawdzone i przez blacharza i mechanika
    ("moich", nie sprzedającego), chyba (na 90%) weźmiemy, żona już
    przebiera nogami ;-)
    Z zewnątrz jest troszkę poobcierane (ale obejdzie sie bez poprawiania,
    ot jakieś ryski na zderzaku), natomiast w środku wygląda jak prosto z
    fabryki. Nie wiem, czy hondy takie dobre materiały stosowały, czy ktoś
    jeździł tylko do kościoła co dwa tygodnie. Nie wygląda na utopca
    popowodziowego. Możliwe, że ma wymienione zużyte elementy, ale np. śruby
    foteli wyglądają na nieruszane. Pedały troszkę zużyte, w sam raz do
    przebiegu, podobnie gałka, ale kierownica jak nowa. Jest o ok. 8%
    droższe niż średnia allegrowa tego rocznika, może rzeczywiścei znalazłem
    perełkę ;-)
    Albo gość jest tak dobry, że mnie nabije w butelkę ;-( Opuścił ok. 5,2 %
    z ceny wyjściowej, więc coraz mocniej się przekonuję.
    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2016-09-02 18:14:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.09.2016 o 23:57, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi mi głównie o przebieg, reszta mniej istotna. Sprzedający podaje
    > 114 tys. ale auto wygląda na o wiele mniej

    Na tle innych, które faktycznie mają 0,5 mln przebieg?
    No to może tak być. ;-)
    Widać się trafił jakiś uczciwszy.

    A faktycznie auto o takim przebiegu ma z reguły wygląd prawie nówki po
    umyciu.
    Sprzedawałem kilka aut które miałem od nowości - żaden nie był zużyty po
    100 kkm.

  • 8. Data: 2016-09-02 18:55:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:nqc8i2$lti$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > umyciu.
    > Sprzedawałem kilka aut które miałem od nowości - żaden nie był zużyty

    Porównuję do swojego, które ma 67 tys (salonowe). Na kierownicy,na
    gałce, na fotelu widać ślady żużycia, tj, tragedii nie ma, ale przebieg
    przekłada się na wygląd nawet przy niewielkich wartościach. W hondzie
    fotel wygląda na 20 tys., gałka na 50-70 (tak zużyta jak moja),
    kierownica na nówkę. Może wymienił razem z poduszką? ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2016-09-02 20:53:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > kierownica na nówkę. Może wymienił razem z poduszką? ;-)

    może krew się nie chciała zmyć albo ząb wbił się w kierownicę? ;P

  • 10. Data: 2016-09-02 21:47:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > może krew się nie chciała zmyć albo ząb wbił się w kierownicę? ;P

    Blacharz obejrzał z przodu i tyłu, od spodu i od środka. Lakier
    pomierzony i wszystkie elementy w normie fabrycznej. Podobno nie widział
    powodzi (ale nie wiem, jak to blacharz sprawdza, w każdym razie nic nie
    śmierdzi i wszystko działa). Są ryski, takie normalne, eksploatacyjne.
    Generalnie, zewnętrze zadbane, ale widać ślady zużycia. Natomiast środek
    wysmaroowany nabłyszczaczem, co częste, ale pomijam już same plastiki -
    fotele, pedały i kierownica jak wyjęte z auta po roku używania. Jedynie
    gałka troszkę zużyta. Na śrubkach w środku wokół deski, radia czy
    licznika nie widać śładów odkręcania.
    Ale nic tam, kupię i potem będe pluł sobie w brode ;-)
    Więcej już nie nudzę.
    --
    Yogi(n)