    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Konwersja halogenów do HID
    Date: Mon, 22 Nov 2010 11:06:09 -0600

    Czy ktoś bawił się w konwersję lamp halogenowych, np HB4
    na lampy HID z użyciem standardowych reflektorów i kloszy?

    Chodzi mi o zmianę samych żarówek na żarniki HID, bez
    zmiany optyki, bez dodawania soczewek itp... W zestawie
    oprócz dwu żarników pasujących do klosza HB4/9006 mam
    dwa elektroniczne zasilacze z wtyczkami pasującymi w kable
    samochodowe biegnące normalnie do żarówek halogenowych.
    Zestaw jest samowystarczalny i nie wymaga ingerencji w
    wiązki samochodowe...

    Zastanawiam się nad taką zmianą w mojej Hondzie, ale
    obawiam się, że efekt może być kiepski... Obawiam się po
    pierwsze złego ogniskowania przez standardowy reflektor.
    A po drugie efektów związanych z produkcją światła UV
    przez taki żarnik, który może zniszczyć sam klosz lampy...

    Ktoś używał takich tanich zestawów do konwersji za 100zł?