  • 1. Data: 2011-03-18 19:17:43
    Temat: Kopiowanie wiadomości między różnymi markami
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam.

    Sprawa jest tego rodzaju: poszukuję prostego sposobu na przekopiowanie
    wiadomości SMS i tylko wiadomości miedzy telefonem Nokia C6 a HTC Wildfire. Jest
    wprawdzie narzędzie spb migration tool, ale kopiuje wszystko bez możliwości
    wyboru. Kontakty mam na sim wiec pozostaje problem sms. Wie ktoś, jak zrobić?

    Dzięki za pomoc

    Romek

  • 2. Data: 2011-03-18 23:23:48
    Od: "MichaelData" <g...@p...ru>

    "Romek" wydumał(a) w wiadomości ID news:178f.0000026a.4d83afd7@newsgate.onet.pl
> [...]
    > wyboru. Kontakty mam na sim wiec pozostaje problem sms. Wie ktoś, jak zrobić?

    Kurwa, ila razy mam powtarzać? Umiesz czytać historię grupy?
    Mobiledit (szukaj w google)

    --
    Michael________