  • 1. Data: 2012-05-26 00:05:43
    Temat: Korek na DK8
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Witam!

    Jadę sobie spokojnie DK8 z Warszawy w strone Piotrkowa, a tu nagle za
    Radziejowicami korek...

    Remonty i zwężenia? Nie...
    Wypadek? Nie...
    Piątkowo-wieczorne natężenie ruchu? Nie...

    Pan TIRowiec sobie jedzie 10-15km/h, bo "skrzynia mu się zepsuła i
    szybciej nie może". Według tego co mówił na CB miał zamiar tak
    dojechać do Wrocławia...

    Mam nadzieję, że dla niego i jego szefa będzie to bardzo droga
    wycieczka. Nosz [censored] - umyślnie zablokować jedną z najważniejszych
    DK w kraju?! (umyślnie, sam się chwalił, że na drogę wyjechał po
    nieudanej próbie samodzielnej naprawy)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2012-05-26 00:50:11
    Temat: Re: Korek na DK8
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

> [...]
    > wycieczka. Nosz [censored] - umyślnie zablokować jedną z najważniejszych
    > DK w kraju?! (umyślnie, sam się chwalił, że na drogę wyjechał po

    Zgłosiłeś miśkom, że utrudnia ruch? Zresztą pewnie nic by to nie dało, są
    przecież zajęci kimaniem w krzaczorach.

  • 3. Data: 2012-05-26 01:11:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.05.2012 to <t...@i...pl> napisał/a:

    > Zgłosiłeś miśkom, że utrudnia ruch? Zresztą pewnie nic by to nie dało, są
    > przecież zajęci kimaniem w krzaczorach.

    Zgłosiłem. Moją informację policjant skwitował krótkim "wiemy, już
    przekazaliśmy do komendy w Rawie, mają na niego czekać." Jak zgłaszałem
    koleś tak na oko w 2/3 odcinka Huta Zawadzka - Rawa.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2012-05-26 06:32:23
    Od: to <t...@i...pl>

> [...]

    > przekazaliśmy do komendy w Rawie, mają na niego czekać." Jak zgłaszałem
    > koleś tak na oko w 2/3 odcinka Huta Zawadzka - Rawa.

    To jest pewna szansa, że przynajmniej raz zrobili coś pożytecznego.

  • 5. Data: 2012-05-26 07:49:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 00:50, to pisze:
    > Zgłosiłeś miśkom, że utrudnia ruch? Zresztą pewnie nic by to nie dało, są
    > przecież zajęci kimaniem w krzaczorach.

    Dlaczego nie chcesz żeby zmęczony TIRowiec dojechał do cysia??

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-05-26 08:16:29
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    > Zgłosiłem. Moją informację policjant skwitował krótkim "wiemy, już
    > przekazaliśmy do komendy w Rawie, mają na niego czekać." Jak zgłaszałem
    > koleś tak na oko w 2/3 odcinka Huta Zawadzka - Rawa.

    Przynajmniej im nie ucieknie ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2012-05-26 15:14:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2012 Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>