  • 1. Data: 2012-05-24 17:46:55
    Temat: Fiat Linea 1.4 T-JET
    Od: "Mirek" <m...@W...gazeta.pl>

    Hey

    Widziałem ostatnio na ulicy fajnego... Fiata. Piszę w ten sposób bo NIGDY mi
    ta marka nie przypadała do gustu a jednak: Linea jest naprawdę ŁADNA.
    Pozwoliłem sobie "bezczelnie" zajrzeć do środka niczym złodziej co kradnie
    radia i ku mojemu zdziwieniu (Fiat) ujrzałem całkiem fajne wnętrze... gdzie są
    więc wady? Przeszukałem Allegro i niestety większość ma silnik 1.4 77 KM.
    Opinie o nim są nie zbyt pochlebne, choćby tutaj:

    http://fiat-punto.motolog.pl/fiat-grande-punto/fiat-
    linea/

    Generalnie jakie mają być? Skoro to ma tylko 77 KM. Jednak Linea ma jeszcze
    jeden silnik 1.4: 1.4 T-JET.

    Czy ktoś z Was takie auto użytkuje? Pytam zarówno ogólnie o Fiata Linea jak i
    o ww wersję 1.4 T-JET? Jakie są odczucia z eksploatacji tego pojazdu? Czy
    lakier jest tak kiepski jak piszą na tej stronie??

  • 2. Data: 2012-05-24 18:58:43
    Temat: Re: Fiat Linea 1.4 T-JET
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Pozwoliłem sobie "bezczelnie" zajrzeć do środka niczym złodziej co kradnie
    > radia i ku mojemu zdziwieniu (Fiat) ujrzałem całkiem fajne wnętrze...

    Wielkość Punto za cenę Bravo.
    Sam niegdyś myślałem o Linei, do czasu, kiedy do niej wsiadłem.
    Od razu mi przeszło.

  • 3. Data: 2012-05-24 21:26:35
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > Wielkość Punto za cenę Bravo.
    > Sam niegdyś myślałem o Linei, do czasu, kiedy do niej wsiadłem.
    > Od razu mi przeszło.

    Czyli ciasnota w środku z przodu? Muszę przyznać że w środku nie siedziałem z
    przodu w żadnym nowym Punto (jedynie w Punto II). Może masz za dużo wzrostu?
    Mi się w autach tej klasy, np. w 207 dobrze siedzi o ile fotel jest odsunięty
    do tyłu.

  • 4. Data: 2012-05-24 21:29:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli ciasnota w środku z przodu?

    Też, o tyle nie wspominając.

    >Muszę przyznać że w środku nie siedziałem z
    > przodu w żadnym nowym Punto (jedynie w Punto II).

    No i w Linei czułbyś się podobnie.

    >Może masz za dużo wzrostu?

    Na Lineę na pewno, choć PII jeździło mi się wygodnie.
    Ale dzieciaki były mniejsze.

    > Mi się w autach tej klasy, np. w 207 dobrze siedzi o ile fotel jest
    > odsunięty
    > do tyłu.

    Jeździsz sam?
    Bo ja przeważnie z trójką pasażerów.

  • 5. Data: 2012-05-24 21:33:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 18:58, Cavallino pisze:
    > Wielkość Punto za cenę Bravo.
    > Sam niegdyś myślałem o Linei, do czasu, kiedy do niej wsiadłem.
    > Od razu mi przeszło.

    Masz rację. Ja swego czasu miałem dylemat, Linea albo bardziej
    klasyczna, stonowana dizajnersko Albea. Jednak zdecydowałem się na zakup
    Tata Indica i nie żałuję!!

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-05-24 21:34:36
    Od: "Mirek" <m...@N...gazeta.pl>

    > Wielkość Punto za cenę Bravo.

    Ej ale dajmy takie porównanie:

    http://www.auto-swiat.pl/sites/www.auto-swiat.pl/fil
    es/imagecache/car_dimensions/Galleries/310175/124166
    9092365.jpg

    http://www.auto-swiat.pl/sites/www.auto-swiat.pl/fil
    es/imagecache/car_dimensions/Galleries/310370/124278
    5889989.jpg

    gdzie Linea ma zasadniczo mniej miejsca? Bo jakoś nie widzę...

  • 7. Data: 2012-05-24 21:35:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Masz rację. Ja swego czasu miałem dylemat, Linea albo bardziej
    > klasyczna, stonowana dizajnersko Albea. Jednak zdecydowałem się na zakup
    > Tata Indica i nie żałuję!!

    Ja kupiłem Dacie Sandero i też jestem zadowolony. To dobry kompromis
    pomiędzy atrakcyjnym wyglądem a funkcjonalnością.

  • 8. Data: 2012-05-24 21:35:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 21:34, Mirek pisze:
    > gdzie Linea ma zasadniczo mniej miejsca? Bo jakoś nie widzę...

    Sławomir waży tyle co średni hipcio, więc fotele muszą mieć objętość
    min. dużej wanny :)

    --
    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-05-24 21:37:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-05-2012 21:35, to pisze:
    > Ja kupiłem Dacie Sandero i też jestem zadowolony. To dobry kompromis
    > pomiędzy atrakcyjnym wyglądem a funkcjonalnością.

    Wiesz, jakoś nie miałbym zaufania do tak mało znanej marki jak Dacia..

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-05-24 21:37:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Sławomir waży tyle co średni hipcio, więc fotele muszą mieć objętość
    > min. dużej wanny :)

    A nie wystarczy wzmocnić zwykłych konstrukcją z rur stalowych?