  • 1. Data: 2020-05-21 19:47:04
    Temat: Korki na granicach
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,259
    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    Dzięki wam prawi i sprawieliwi teraz i młode pokolenie może poczuć się jak za komuny.
    Rachunek otrzymacie przy urnie wyborczej ;-)

  • 2. Data: 2020-05-21 19:56:23
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/05/2020 18:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    >
    > Dzięki wam prawi i sprawieliwi teraz i młode pokolenie może poczuć się jak za
    komuny. Rachunek otrzymacie przy urnie wyborczej ;-)

    Na 100%, tydzien przed wyborami rzuca wakacje+ i sie caly narod znowu
    skurwi. Tym razem za 1000pln.

  • 3. Data: 2020-05-21 20:20:34
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    28 czerwca. Jeśli Kazik wystartuje ma mój głos :-)

  • 4. Data: 2020-05-21 20:24:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2020 o 20:20, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > 28 czerwca. Jeśli Kazik wystartuje ma mój głos :-)

    To akurat wyjątkowo słaby pomysł;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-05-21 22:35:19
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    A jeszcze nie ogłosił startu ;-)

    https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
    denckie-2020/aktualnosci/news-sondaz-kantar-ogromny-
    spadek-notowan-andrzeja-dudy,nId,4508710

    Adrian beknie za gamoni.

  • 6. Data: 2020-05-22 00:11:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie czytaj tylko tytułów. W artykule napisane że Duda wygra i zostanie prezydentem na
    następną kadencję. Jak wygra jednym głosem więcej niż konkurent to też wygra.

  • 7. Data: 2020-05-22 06:02:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-05-2020 o 19:56, K pisze:
    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    > Na 100%, tydzien przed wyborami rzuca wakacje+ i sie caly narod znowu
    > skurwi.

    Cały nie.
    Ale niestety, jest szansa, że większość będzie tego właśni epokroju.

    Taki widać nasz los, wymordowano nam inteligencję przez ostatnie sto
    lat, to i ta właśnie większość, to potomkowie tej reszty....

  • 8. Data: 2020-05-22 06:43:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2020 o 22:35, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezy
    denckie-2020/aktualnosci/news-sondaz-kantar-ogromny-
    spadek-notowan-andrzeja-dudy,nId,4508710

    > Adrian beknie za gamoni.

    NIestety nie beknie. A kazik byłby dobrym prezydentem tylko w porównaniu
    z dudą - i to tylko w kilku obszarach - a w reszcie gorszy.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-05-22 10:34:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 19:56, K pisze:
    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    > Na 100%, tydzien przed wyborami rzuca wakacje+ i sie caly narod znowu
    > skurwi. Tym razem za 1000pln.

    Według Ciebie mamy głosować nie na tych, co dają, a na tych co kradną i
    zabierają? :-)
    T.

  • 10. Data: 2020-05-22 10:43:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    63815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-tr
    zeba-czekac-nawet.html

    > Na 100%, tydzien przed wyborami rzuca wakacje+ i sie caly narod znowu
    > skurwi. Tym razem za 1000pln.

    Tu piszą, że nie ma aż takiego dramatu:
    https://www.slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/1589
    2-korki-na-przejsciach-granicznych-do-polski-ciagnie
    -sznur-aut

    Z informacji podanych przez samych podróżnych wynika, że 21 maja około
    południa czas oczekiwania w Świecku wynosił 3 godziny, a w Słubicach 2.
    Sytuacja jest jednak dynamiczna.

    Dzień wcześniej było jeszcze dłużej, ale z nieco innego powodu. Na
    niemieckiej autostradzie przed Świeckiem zderzyły się dwie ciężarówki.
    Droga była nieprzejezdna, utworzył się korek.

    Ps. bardziej wierzę lokalnym mediom, niż GW, która wszędzie szuka
    pretekstu, żeby ludzi rozjuszyć... W cudowny sposób w Świecku z korka na
    40 km zrobiło się tylko kilka? Przepuścili bez kontroli?

    T.