  • 1. Data: 2010-03-30 11:43:09
    Temat: Kraków - Poznań
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,

    w dzień wolny od pracy będę jechał tą trasą.
    Mam oczywiście prośbę o doradzenie którędy jechać, i ile czasu założyć na
    podróż.

    W Poznaniu jadę do hali MTP.

    Moje opcje:
    1. przez Łódź
    2. przez Wrocław
    3. przez Bytom, DK11

    wydaje mi się że najlepiej będzie DK11, kiedyś jechałem A4 i później przez
    Wrocław, i był dramat na odcinku Wrocław - Poznań.

    Doradźcie pls.

    Dzięki i pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2010-03-30 11:49:45
    Temat: Re: Kraków - Poznań
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > wydaje mi się że najlepiej będzie DK11, kiedyś jechałem A4 i później przez
    > Wrocław, i był dramat na odcinku Wrocław - Poznań.

    Na DK11 dramat będziesz miał na całym odcinku.
    A tego dramatu między Poznaniem a Wrocławiem jakoś nie bardzo widuję.
    W razie czego można w Rawiczu skręcić i gnać przez Gostyń.

    IMO 2 albo 1.
    3 odpada.
    No chyba że kogoś pasjonuje jazda między ciężarówami z węglem.
    Jak nie płacisz za paliwo i autostrady to z kolei warto wariantem 1.

  • 3. Data: 2010-03-30 12:01:10
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

> [...]
    >
    > wydaje mi się że najlepiej będzie DK11, kiedyś jechałem A4 i później przez
    > Wrocław, i był dramat na odcinku Wrocław - Poznań.

    Jechalem w piatek Poznań-Gliwice i w niedziele Gliwice-Poznań.
    Jezeli trafisz na jakis zablokowany jeden z dwóch pasów w samym Wrocku +
    roboty drogowe za Wrockiem i ruch wahadlowy, to godzinka zleci.

    --
    Mac

  • 4. Data: 2010-03-30 13:00:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 11:49:45 +0200, Cavallino wrote:

    >Na DK11 dramat będziesz miał na całym odcinku.
    >A tego dramatu między Poznaniem a Wrocławiem jakoś nie bardzo widuję.

    Droga z Wrocka do Trzebnicy jest w remoncie i tam jest teraz dramat.

    Aczkolwiek w dzien wolny od pracy moze byc roznie. I 11 chyba
    pusciejsza, i ten korek od Bielan do Wrocka :-)

    Fajnie sie gna A4, ale dalej z Wrocka do Poznania faktycznie dramat.

    J.

  • 5. Data: 2010-03-30 13:05:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Droga z Wrocka do Trzebnicy jest w remoncie i tam jest teraz dramat.

    Znaczy jest gorzej niż było?
    Bo IMO nie bardzo się da. ;-)
    Zawsze pozostaje objazd Wrocka od wschodu, z wyjazdem właśnie w Trzebnicy.

    > Aczkolwiek w dzien wolny od pracy moze byc roznie. I 11 chyba
    > pusciejsza, i ten korek od Bielan do Wrocka :-)
    >
    > Fajnie sie gna A4, ale dalej z Wrocka do Poznania faktycznie dramat.

    Jak już to z Wrocka do Trzebnicy.
    Reszta taka sama jak cała DK11 (z małymi wyjątkami).

  • 6. Data: 2010-03-30 17:54:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 13:00:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > Aczkolwiek w dzien wolny od pracy moze byc roznie. I 11 chyba
    > pusciejsza, i ten korek od Bielan do Wrocka :-)

    Po co ma nadkładać drogi i wjeżdżać od Bielan? Wrocław Wschód, później
    Krakowska, trzymać się DK8 do Toruńskiej i prosto na północ.

    > Fajnie sie gna A4, ale dalej z Wrocka do Poznania faktycznie dramat.

    Byle do Trzebnicy, później już z górki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-03-30 19:01:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 17:54:35 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Po co ma nadkładać drogi i wjeżdżać od Bielan? Wrocław Wschód, później
    >Krakowska, trzymać się DK8 do Toruńskiej i prosto na północ.

    Bo tam jakas ch* droga prowadzi i dluga.

    > Byle do Trzebnicy, później już z górki.

    Z gorki owszem, ale dramat. Droga krajowa, kon by sie usmial.
    Ale zwykly dramat, do Trzebnicy duzy dramat :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-03-30 20:41:28
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Wg informacji GDDKiA ten remont pod Trzebnicą konczy się jutro.

  • 9. Data: 2010-03-30 22:03:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 19:01:55 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bo tam jakas ch* droga prowadzi i dluga.

    Najlepsza nie jest, to fakt, ale zawsze krócej. Do tego omijasz korek na
    Bielanach, remont Wyścigowej/korkowanie się na OŚ. Pierwsze światła masz
    dopiero na Armii Krajowej, kolejne przy Niskich Łąkach a dalej to już jakoś
    idzie.

    > Z gorki owszem, ale dramat. Droga krajowa, kon by sie usmial.
    > Ale zwykly dramat, do Trzebnicy duzy dramat :-)

    Ja w sumie jestem przyzwyczajony, bo ten odcinek DK5 znam na pamięć... Ale
    też aż *tak* tragicznie nie jest :) Da się przejechać w godzinę od tablicy
    Wrocław do Leszno nie naciągając zanadto przepisów - pod warunkiem, że nie
    ma sznura aut w obie strony.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-03-30 23:37:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 22:03:17 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    >Najlepsza nie jest, to fakt, ale zawsze krócej.

    Po zjechaniu z autostrady bardzo zle sie jedzie tamta droga, wolno
    jakos :-)

    Co do odleglosci to nie jestem pewien ile krotsza - zalezy od trasy.

    >Do tego omijasz korek na Bielanach, remont Wyścigowej/korkowanie się na OŚ.
    >Pierwsze światła masz dopiero na Armii Krajowej

    Ale na Bielanach nie zawsze masz korek, a jak miniesz piersze, to
    nastepne na ktorych stoisz sa dopiero na Hallera.

    Gilu cos ostatnio narzekal ze do centrum w 5 minut dojechal :-)

    Za to jak wjedziesz od Buforowej .. to masz "cale centrum" do
    przejechania.

    J.