  • 41. Data: 2011-02-11 10:43:49
    Temat: Re: Krakow - Toskania
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Robil ktos ta trase na jeden raz?

    Tę nie, ale z Wenecji do Warszawy jechałem na raz. Też kole 1300km. Zajęło
    mi to latem 14h.

  • 42. Data: 2011-02-11 10:45:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafikx" napisał w wiadomości grup

    > W drodze W-wa - Lucca zatrzymywałem się na nocleg w Graz.

    W Grazu stawałem na nocleg - jest tani hotel w centrum - Etap. Rezerwacja
    przez internet.

  • 43. Data: 2011-02-11 11:14:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rafikx" napisał w wiadomości grup

    > W Grazu stawałem na nocleg - jest tani hotel w centrum - Etap. Rezerwacja
    > przez internet.

    Akurat ten w Grazu nie jest zbyt tani.
    Jest jakiś inny hotel (tańszy) w pobliżu, link był na grupie (nie pamiętam
    jego nazwy).

  • 44. Data: 2011-02-11 15:16:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    .pl...

    http://www.oekotel.com/

  • 45. Data: 2011-02-11 16:56:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-09 18:27, Jakub Jewuła pisze:
    > Wybieram sie do Toskanii i zastanawiam jak jechac.
    > Nie chodzi o to ktoredy, bo to raczej wiadomo ;) tylko
    > czy robic przystanek z noclegiem czy walic na raz...
    >
    > Niby 1300km, ale cywilizowanymi krajami ;)

    Jak rano zaczniesz i utrzymasz dobre tempo (musisz miec troche drogowego
    farta) to dasz rade.

    Ale jak coś po drodze wypadnie to proponuje nie probowac dojechac za
    wszelka cene tylko odespac co nieco.

    KJ

  • 46. Data: 2011-02-11 20:21:07
    Od: Mruk <t...@g...pl>

> [...]
    > - powyzej robi sie juz za glosno w aucie a to meczy.
    >
    > Robil ktos ta trase na jeden raz?
    >
    > Z gory dzieki za komentarze praktykow...

    to tylko i wyłącznie zależy od Twoich predyspozycji

    Ja po autostradzie robię 1300km na raz (w sensie bez noclegu). Jak
    chcesz oglądać coś po drodze (a jest co) to możesz podzielić i na 10 rat.

    Wszystko zależy co robisz, po co jedziesz, jakie masz umiejętności i
    predyspozycje. Na śpiocha jedzie się bardzo niebezpiecznie i jak ktoś
    widzi, że robi się śpiący to trzeba się zatrzymać bo kraksa murowana

    Wyjazd o 4 dla mnie jest nieporozumieniem. Jestem sowa więc lubię pospać
    choć jak masz trafić na bergamo w innych porach niż nocna to już lepiej
    wstać rano

    Jak jedziesz z całą rodziną na wakacje to w mojej ocenie jechanie więcej
    niż 1000km na raz to głupota i zbędna oszczędność.

  • 47. Data: 2011-02-11 21:41:03
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-02-09 20:06, Meehoo pisze:

    > Nie trzeba już jechać przez Wenecję. Jest jakiś nowy oddcinek z dala od
    > Wenecji. Wracając z Włoch byłem zaskoczony, że znaki prowadzą mnie dobrze a
    > na mapie jadę po polach :-).
    >
    > Pozdrawiam

    Rzecz w tym, że lubi się przytkać jeszcze przed tą, w miarę nową
    obwodnicą Wenecji - trwają tam obecnie remonty i są spowolnienia.
    A jak to we Włoszech - zesra się jeden pas, a stoi wszystko, nawet w
    przeciwnym kierunku ;-).

    R.

  • 48. Data: 2011-02-12 18:29:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>