  • 1. Data: 2010-05-31 22:26:45
    Temat: Kraków - Zamość - jaka trasa
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Zwykle z Krakowa do Zamościa jadę przez Sandomierz jednak w obecnej
    sytuacji powodziowej nie wiem czy to dobre rozwiązanie.

    Którędy polecacie jechać?

    Przejazd w środę późnym wieczorem tak więc nie chciałbym niespodzianek
    po ciemku zaliczyć :-)

    --
    M.

  • 2. Data: 2010-05-31 22:30:42
    Temat: Re: Kraków - Zamość - jaka trasa
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Shreek pisze:
    > Witam
    >
    > Zwykle z Krakowa do Zamościa jadę przez Sandomierz jednak w obecnej
    > sytuacji powodziowej nie wiem czy to dobre rozwiązanie.

    Jezu po co aż tak? Nie lepiej przez Tarnobrzeg i Stalową? Teraz już
    chyba te drogi nie są zamknięte?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi